יום שישי, 19 ביולי 2013

מוצרי פרסום



בוודאי שלא נחדש לכם דבר, אם נפתח ואמר כי ללא כל צל של ספק המטרה העיקרית של בתי עסק, היא להרוויח כסף, ורצוי כמה שיותר מן הסתם. יחד עם זאת, על פי רוב אין קסמים בעסקים, והאמת היא כי בכדי להגיע למטרה הנכספת (תרתי משמע) הזאת, יש לעשות שימוש בכלים מגוונים שונים כאלה ואחרים. אחד מן הכלים האפשריים הללו, הוא מוצרי פרסום. מדובר בגימיקים, אביזרים, מתנות, מוצרים ייחודיים ומקוריים המשמשים עסקים וחברות לטובת פרסום העסק, השירות, או המוצר שלהם, או כסיוע עבורם לבנייה תדמיתית. המטרה היא להביא לקידום העסק. הרעיון העומד מאחורי מוצרי פרסום הוא פשוט.


מי לא אוהב מתנות?
כולם אוהבים לקבל מתנות קטנות. עובדת היותם של מוצרי פרסום גימיק נחמד, מתחבר עם העובדה שאנשים אוהבים את התשורות הקטנות הללו של החיים. אפשרות אחרת נוספת: מוצרי פרסום הקשורים במישרין למוצרי החברה (דוגמא יפה, היא משחת שיניים קטנה, דוגמית, אם תרצו, המחולקת חינם, בכדי לגרות את הקהל לרכוש את הדבר האמיתי), שיביאו את הקהל הרחב להתנסות במוצר, לחבב אותו, ובסופו של דבר, גם לרכוש אותו. 



הולכים גם לפי הטרנד
חלוקת שי חביב וקטן עם הלוגו וצבעי החברה, יחשוף אותה לאנשים – מה שיידחף לכיוון חיובי את עניין הפרסום והשיווק שלה. ישנם סוגים שונים של מוצרי פרסום (יומנים, לוחות שנה, עטים ועוד). קטגוריה מסוימת ההופכת מבוקשת יותר ויותר, היא מוצרי פרסום אקולוגיים – ידידותיים לסביבה, המשתלבים במגמה הכללית של שמירה על בריאות הסביבה וכדור הארץ. מוצרי פרסום אלו יכללו בן היתר מוצרים כגון – יומנים או כוסות מנייר ממוחזר, תיקי בד ועוד.
 
התאמה לזמן
יש להתאים מוצרי פרסום מסוימים גם לזמנים מסוימים בשנה. יש כאלה המתאימים יותר לחורף ואת אלו המתאימים יותר לקיץ. דוגמא יפה למתנת פרסום טובה לעונת הקיץ: מחצלת לחוף – עליה ניתן להדפיס כיתוב או לוגו כלשהו של החברה אותה אנו מעוניינים לפרסם. בחורף: מוצרי פרסום יכולים לבוא בצורת בגדי חורף (כובע צמר או צעיף, למשל, עם כתוביות מתאימות).

תגובה 1:

  1. תודה רבה על המידע.
    אני חושב שמוצרי פרסום הם דרך ממש טובה להשיג לקוחות חדשים ולשמור על לקוחות ישנים בעיקר בישראל. בישראל הרבה מאוד אנשים אוהבים לקבל מתנות חינם ולכן בעזרת מוצרי פרסום ומתנות ממותגות אפשר לשמור על הלקוחות הישנים. לקוח שיקבל מתנות שונות כאשר הוא מגיע לחנות, אפשר לעשות את זה עם עטים, שקיות מבד לשמירה על איכות הסביבה, יומנים ומלא אפשרויות נוספות.
    כמובן שכמו שכתבת אפשר לעשות זאת עם מוצר של החברה ואולי לחלק את זה לאנשים כמו פליירים ולמשוך ככה לקוחות חדשים.
    אני יודע שאני מאוד אוהב לקבל מתנות, אפילו מתנות קטנות כמו עטים מושכים את האנשים במיוחד בישראל. מוצרי פרסום ומתנות ממותגות שונות יכולות לעזור לשווק את העסק במיוחד אם הוא חדש.

    השבמחק