יום שישי, 19 ביולי 2013

ספרד עם הילדים – חופשת טבע והרים



מי שעוד לא גילה את ספרד עם הילדים כנראה שלא חיפש במקומות הנכונים ללא כל צל של ספק. אם אינכם יודעים עדיין, זה הזמן לגלות לכם את העובדה כי ספרד היא מדינה גדולה אשר ממוקמת בחצי האי האיברי ולה חוף באוקיינוס האטלנטי ובים התיכון. ספרד היא מדינה מיוחדת במינה לכל הדעות וההיסטוריה שלה שזורה וקשורה גם עם תולדות העם היהודי. אבל יש לציין כי ספרד של היום היא ארץ רחבת ידיים אשר מזמינה אתכם ליהנות משלל אתרי חופש ונופש אשר מהם אתרים המצויים לחופי הים התיכון, ערים ספרדיות עתיקות, כפרים ציוריים ושרשרת הרים מיוחדת במינה – הלא היא שרשרת הרי הפירנאים המופלאה.
חופשת טיול בפירנאים הקסומים
ספרד עם הילדים זה ללא ספק חופשה בהרי הפירנאים. לא שחופשה ביתר חלקי המדינה אינה מלהיבה, אבל חופשה בשרשרת הרים זו היא החופשה האולטימטיבית למשפחות עם ילדים שאוהבות לצאת לטיולי טבע ולעשות פעילות שטח מגוונת. הרי הפירנאים המשתרעים בין הים התיכון לאוקיינוס האטלנטי החוצים בין צרפת לספרד ומהווים את אחת האטרקציות המובילות בקרב משפחות ישראליות המחפשות חופשות טבע מרהיבות ומלאות פעילויות.


מה עושים בהרי הפירנאים
הרי הפירנאים נחשבים ליער העד האחרון באירופה. ההרים מכוסים יערות, אגמים אלפינים, נהרות שוצפים, פארקים של פרפרים, כפרים ציוריים הממוקמים על מדרונות ההרים, נחלים בגדלים שונים ואין ספור מסלולי טיולים מכל הסוגים. אם אתם משפחה שאוהבת טיולים רגליים תוכלו למצאו אין ספור מסלולי טיולים בכל דרגות הקושי וכך גם לגבי חובבי רכבי השטח או הרכיבה על סוסים. בין ההרים, ששטחם כשטח מדינת ישראל, תוכלו למצוא אין ספור אטרקציות אתגריות לכל המשפחה – שייט על נהרות, מגלשת ההרים הארוכה בעולם, ראפטינג, פארק אומגה ענק וכיוצא באלה.
ספרד עם הילדים בהרי הפירנאים מזמנת אתכם לכפרים קטנים עם מלונות כפריים ציוריים, למסעדות מקומיות עם אוכל מעולה, לשווקים ססגוניים עם חפצי אומנות מקומית וכדומה. אם עדיין אל תכננתם את חופשת הקיץ הבאה עם הילדים – ספרד עם הילדים מחכה לכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה