יום שישי, 19 ביולי 2013

ארנק ושיקולי אופנה



אין זה סוד כלל, כי בימינו, נשים וגברים כאחד מעניקים מקום נרחב יותר לשיקולי אופנה כאלה ואחרים, בבואם לבחור פריט לבוש כל שהוא - ארנק, חגורה וכו'. יש לציין את העובדה, כי בארץ, ישנן חנויות רבות אשר מציגות מגוון רחב של אביזרי לבוש שונים ומגוונים, בנוסף על הביגוד הבסיסי המוכר לכולם: תכשירים, חגורות, תיקים, ארנקים ועוד. אם כן, נראה כי ארנק הופך מיום ליום מפריט בעל תפקיד קלאסי של שמירת כסף בלבד, לפריט אופנה לכל דבר וענין, אשר מקנה מעין סמל סטאטוס לנושא אותו.


ארנקים שונים במגוון רחב של סוגים
ארנק מסוים יכול להיבדל מחברו בפרמטרים שונים כאל ואחרים, והם לא מעטים, אגב. אחד מן הפרמטרים הוא החומר המרכיב את הארנק. בעשור האחרון, נושא ההגנה על עולם הצומח והחי, וההגנה הכללית על הסביבה, הביאה להפחתה במכירה, וכתוצאה מכך, גם ביצור של ארנקי עור. זה הביא להפסדים ששוק הארנקים החל לספוג. בשל תופעה זו, הופיעו לצד ארנק העור, גם ארנק "עור" מלאכותי וארנק העשוי בדים שונים, גם מפלסטיק. 



מחירים של ארנק
טווח המחירים של ארנק עשוי לנוע בין עשרות בודדות של שקלים, לבין מאות רבות של דולרים. בימינו, ניתן למצוא מידע רב אודות סוגי ארנקים שונים, ברשת האינטרנט. ניתן לחפש שם גם סוג ספציפי מאוד של ארנק, שאולי נמצא רק בארץ מרוחקת בחו"ל, ואז אפשר לבצע תשלום והזמנה באינטרנט, כך שאותו ארנק נחשק יגיע עד לסניף הדואר הקרוב לביתנו. ישנם מותגים שונים של ארנקים, החל ממותגים מוכרים יותר, ועד מותגים מוכרים פחות. לחילופין, תוכלו תמיד למצוא ארנק שיוצר על ידי יצרן בלתי ידוע, במדינה כלשהי בעולם.

פרמטרים חשובים
בבואנו לרכוש ארנק חדש, כדאי להתייחס למספר פרמטרים חשובים: הקומפקטיות שלו, איכות החומר ממנו עשוי אותו ארנק (אם ברצוננו שאותו ארנק יישמר אצלנו כמה שנים לפחות, רצוי לוודא שחומר הגלם ממנו יוצר הארנק, יהיה איכותי ועמיד), היכולת האמיתית של הארנק לשמור על הכסף או המסמכים אותם אנו מפקידים בו ועוד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה