יום רביעי, 31 ביולי 2013

עסקים למכירה



כיצד להכין עסקים למכירה
הרבה מאד אנשים מחפשים היום לרכוש עסקים קיימים אשר מוצעים למכירה על פני האופציה של הקמת עסק יש מאין מסיבות מובנות בהחלט. אם כן, האמת היא כי עסקים למכירה יכולים להיות מאד מבוקשים ללא כל צל של ספק, וכל זאת כמובן בתנאי שמכינים אותם כראוי למכירה. אנשים רבים מעוניינים לרכוש עסקים למכירה, אבל הם רוצים להיות בטוחים כי העסק העומד למכירה הוא אכן עסק מצליח ובעל פוטנציאל לעתיד מן הסתם. החסכון שברכישת עסקים למכירה אשר כבר עובדים ואשר יש להם חוג לקוחות קבוע ומוניטין קורץ לרבים המעוניינים לחסוך את שלבי הקמת עסק חדש ושיווקו לקהל הלקוחות הפוטנציאלי. אם אתם מעוניינים למכור עסק הכינו אותו לקראת המכירה כדי שיהיה אטרקטיבי ומושך.
מה יש להכין
דבר ראשון שיש לזכור הוא שכאשר מעמידים עסקים למכירה יש להגיע למכירתם כמה שיותר מהר. עסקים למכירה שנוכחים באתרי המכירות השונים לאורך זמן רב אינם נחשבים אטרקטיביים. כדי להגיע למכירה מהירה יש לפרסם את העסק רק כאשר אתם מוכנים למכירתו מכל הבחינות. לפני הפרסום יש להכין תיק עסק הכולל את כל הפרמטרים של העסק בדומה לתוכנית עסקית. יש לכתוב בתיק אודות העסק וההיסטוריה שלו, אודות הלקוחות העיקריים והחשובים שלו, אודות העובדים ושדרת הניהול שלו, אודות המצב הפיננסי של העסק, לכלול את רשימת הציוד והנכסים של העסק העומדים למכירה וכדומה.
בנוסף יהיה עליכם לכתוב גם את סיבת מכירת העסק מכיוון שזו אחת השאלות הראשונות שכל יזם שואל – אם העסק כל כך מוצלח למה אתם מוכרים? 

הכנת המקום עצמו
כדי להגיע למכירה מהירה יש להכין את המקום עצמו. יש לדבר עם העובדים ולספר להם אודות המכירה העתידית של העסק, יש להכין את המקום עצמו ולסדר אותו לקראת ביקורים. יש להקפיד כי העסק יראה פעיל, חי ונושם ויש להיות  מוכנים לעזור לקונה בהפעלת העסק בחודשים הראשונים כדי להעביר אותו בצורה הטובה ביותר.
ככל שפעולות ההכנה שלכם יהיו מוקפדות יותר יגדל הסיכוי למכור את העסק מהר יותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה