יום שישי, 19 ביולי 2013

קייטרינג בשרי



להשקיע בקייטרינג בשרי עם אוכל טוב
אין זה משנה עד כמה תשקיעו באירוע שלכם. גם אם תבחרו באולם היוקרתי ביותר, תזמינו את הדי ג'יי הטוב ביותר, תשקיעו כסף רב בזרי פרחים, עדיין – הדבר שהאורחים יזכרו יותר מכל – וכך גם ישפיע על אופי האירוע כולו, הוא האוכל שיוגש באירוע. האורחים שלכם, ניתן לומר, צועדים על קיבתם, ללא כל צל של ספק בכלל. יחד עם זאת, כאשר אתם מזמינים קייטרינג לאירועים חשובים, דעו כי לא רק טעמו של האוכל הוא חשוב מאד, אלא גם פרמטרים נוספים כאלה ואחרים, עליהם אין להתפשר כלל וכלל.

ישראלים אוהבים מגוון
בכל מה שקשור אל קייטרינג בשרי נראה כי ישראלים רבים אוהבים מגוון גדול של מנות עיקריות, בעזרתן אפשר למלא את הצלחת מכל הבא ליד. מומלץ, על כן, לשכור קייטרינג בשרי אשר מציע מספר גדול של מנות ותוספות למיניהן. שאלה נוספת שעליכם לשאול היא, האם אופי האירוע שלכם מתאים יותר להגשה עצמית של קייטרינג בשרי, או להגשת האוכל עד לשולחן האורחים. קהל מבוגר יותר יעדיף על פי רוב את האפשרות השנייה. לעומתו, קהל צעיר יקבל בברכה אפשרות של בופה בעמידה ובתנועה מן הסתם.


קייטרינג בשרי? גם קינוחים
קינוחים הוא אחד המרכיבים החשובים ביותר בכל קייטרינג בשרי. דאגו לבחור קינוחים פשוטים יחסית, שיכולים לקלוע לטעמם של רוב האוכלוסייה. בנוסף, חשוב לבדוק האם לאורחים חשוב שהמזון יהיה כשר. ישנם סוגים שונים של הכשרים. ברור שאם מדובר בקהל שומר מצוות, הרי שעדיף שהמזון שיוגש יעבור את ההכשרה הנדרשת, זאת כדי שכלל האורחים יוכלו ליהנות מן המזון בסופו של דבר. 

האוכל עושה את האירוע
נסכם ונאמר כפי שנאמר בהתחלה – האוכל הוא אחד הפרמטרים החשובים, אם לא החשוב ביותר באירוע שאתם מארגנים. על כן, בצעו את ארגון האירוע בחוכמה, ודאגו שהמזון שיוגש יהיה משובח וששירות קייטרינג בשרי אותו אתם מזמינים, ידאג למגוון של מנות, כך שכל אורחת ואורח יוכלו למצוא את המנה אליה הם מתאווים. כך יובטח לכם אירוע בלתי נשכח לכל הדעות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה