יום שישי, 19 ביולי 2013

שיחות בחו"ל



כל נסיעה שלנו לחו"ל ולא חשוב מה מטרתה, ואם היא נסיעה פרטית או נסיעה עסקית, טומנת בחובה הוצאות כאלה ואחרות ללא כל צל של ספק. כיום אחת מן ההוצאות הללו היא לא אחרת מאשר ההוצאה עבור שיחות טלפון ממכשיר סלולרי במהלך השהייה שלנו בחו"ל. זה די מובן, כי כאשר אנו נמצאים בחו"ל יש שני סוגים של שיחות בחו"ל אשר נרצה לעשות. הסוג הראשון הוא שיחות לארץ והסוג השני הוא שיחות מקומיות כמובן. שיחות לארץ ניתן לעשות עם חבילות של חברות הסלולר שבעקבות התחרות בשוק זה מאפשרות חבילת שיחות במחירים מאד אטרקטיביים והרבה יותר זולים מהמחירים שנהגנו לשלם עד לפני זמן לא רב. בנוסף לאופציה זו ניתן לרכוש גם כרטיס סים בינלאומי שמאפשר שיחות בינלאומיות ושיחות מקומיות במחירים זולים.
מהו כרטיס סים בינלאומי
כרטיס סים בינלאומי הוא כרטיס המיועד להחליף את כרטיס הסים של חברת  הסלולר הישראלית שלכם בעת שהייתכם בחו"ל. הכרטיס הבינלאומי מאפשר לכם לקבל שיחות מכל מדינה כמעט בחינם ולעשות שיחות לארץ במחירים מאד זולים. גם שיחות מקומיות אפשריות במחיר מוזל והדבר מאפשר שיחות בחו"ל בצורה נוחה וקלה. את הכרטיס ניתן להטעין לפני היציאה מהארץ ובמשך הטיול או הנסיעה ניתן להטעין אותו שוב על ידי אתר האינטרנט או בשיחת חינם. ברכישת כרטיס סים בינלאומי אין דמי מנוי ואין התחייבות כלל. נוסעים מתמידים לחו"ל יכולים לבקש להשאיר את המספר הקבוע שלהם במסגרת שירות זה.




שיחות בחו"ל ללא עלות
ישנן גם דרכים שונות לעשות שיחות בחו"ל ללא עלות כספית כלל. השימוש הנפוץ ביותר הוא באמצעות הסקייפ או הרשתות החברתיות במקומות שיש חיבור לאינטרנט וגם על ידי שליחת מיילים. שיטות אלה אינן עולות כסף כלל והן מתאפשרות במקומות שניתן להתחבר לאינטרנט. דרך נוספת של שיחות בחו"ל היא רכישת כרטיס סים מקומי וביצוע שיחות על ידי חברה סלולרית מקומית. שירות זה ניתן כיום גם בארץ לאנשי עסקים ולתיירים המגיעים מחו"ל לארץ והמעוניינים שיהיה להם טלפון מקומי זמין וזול.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה