יום שלישי, 23 ביולי 2013

ביקיני



אודות ביקיני וחופי ים

נראה שבגד הים הוא הבגד הפופולארי ביותר אותו ניתן למצוא בקרב המבקרים בחופי הים השונים בארץ ובעולם. ביקיני הוא אחד משני סוגים של בגדי ים לנשים הקיימים בעולם המערבי. לעומת בגד הים השלם, ביקיני מורכב משני חלקים – עליון ותחתון. בעונת הקיץ אנו מוציאים את בגדי הים מהארון, אחרי חודשים ספורים שהעלו אבק, במשך ימי הסתיו והקיץ האפרוריים, בהם לא נהגנו בדרך כלל לפקוד את חופי הים, האגם או הבריכה.


ביקור בחוף הים

קיץ אינו קיץ באם לא מבקרים לפחות פעמיים בחוף הים. ביקיני הוא חברו הטוב ביותר של חוף הים. מדוע? כי הרי מדובר בבגד ים אין הכוונה היא לכך שזהו בגד שהים לובש – אלא לבגד שהאדם לובש, על מנת להתאים עצמו לסיטואציה של ביקור בחוף הים  - הכולל, בדרך כלל, רצועה חולית, ומים ים מלוחים בצבעים התלויים בצבעם של השמים.

תלות צבע מי הים בצבעי השמיים, והקשר עם ביקיני

בוודאי שאלתם עצמכם לפעמים, בזמן ביקורכם בחוף הים – מדוע פעם אחת צבע המים הוא טורקיז, מדוע בפעם אחרת הוא תכול, ובפעמים אחרות – אף אפור? ובכן – כיוון שלמים שינה תכונה של השתקפות – הרי שהם משקפים את צבע השמיים, כך שביום בו השמיים אפרוריים – הרי שגם צבע המים יהיה כך. כאשר אנו מגיעות לים לבושות ביקיני, הרי שיש לנו ההזדמנות לצפות בצבעם המדהים של המים, ואין זה משנה מהו צבעם. צבע המים הוא חלק מהחוויה הנפלאה של לבקר בחוף.

ביקיני –  משמש לא רק לים

מובן כי בגדי ים ניתן ללבוש גם כאשר מבקרים בבריכה, או במקווה מים אחר כל שהוא, יהיה זה נחל, נהר, או אגם. אז זה הזמן להיות ערוכים ומוכנים לקיץ אשר עומד בפתח, ולרכוש את בגד הים החדש המותאם למידותיכם ולטעמכם האישי בראש ובראשונה. ערכו סקר שוק בטרם הרכישה על מנת שתוכלו להיות סמוכים ובטוחים כי לא שילמתם מחיר מופקע עבור בגד הים בו בחרתם בסופו של דבר. עכשיו רק שנותר שנאחל לכם קיץ מהנה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה