יום שישי, 19 ביולי 2013

טיול לאוסטרליה



טיולים במחוזות אוסטרליה השונים
טיול לאוסטרליה הוא ללא כל עוררין אחד מן הטיולים המגוונים והמסעירים ביותר אשר ניתן לצאת אליהם כיום. חשוב לדעת כי אוסטרליה היא בעצם היבשת השישית בגודלה בעולם והיא מחולקת לשישה מחוזות שונים, אשר כל אחד ואחד מהם שונה באופיו ובאטרקציות אשר קיימות בו.
אפשר לומר בוודאות יתרה, כי המחוז הידוע ביותר של אוסטרליה הוא המחוז ניו סאות' ווילס אשר בירתו היא העיר סידני שאליה מגיעות רוב הטיסות לאוסטרליה מחצי הכדור הצפוני. מחוז ויקטוריה אשר בירתו מלבורן הוא המחוז הידוע השני ביבשת ומחוז קווינסלנד אשר בירתו היא בריסביין גם כן ידוע לרבים ברחבי העולם כולו. מחוזות נוספים הם דרום אוסטרליה אשר בירתה היא אדלייד ומחוזות צפון היבשת אשר נקראים הטריטוריה הצפונית אשר בירתה היא העיר דארווין הקטנה. גם האי טזמניה אשר ממוקם דרומית למלבורן הוא מקום אטרקטיבי באופן מיוחד לבקר בו, ואם אתם כבר בסביבה תחשבו על ביקור בניו זילנד השכנה המופלאה.
אטרקציות ביבשת אוסטרליה
טיול לאוסטרליה יכול להימשך לעד. יש ביבשת זו אין ספור מקומות לבקר בהם, אבל המרחקים העצומים מגבילים את המטיילים להתמקד בכמה איזורים בלבד בטיול אחד. באוסטרליה מדבריות ענק לצד חופי ים אקזוטיים עם פארקי מים ענקיים וכמה ערים מודרניות ובראשם סידני. העיר סידני מוכרת לרבים גם אם לא היו באוסטרליה כלל. בית האופרה בעל הארכיטקטורה המיוחדת מוכר כמעט לכל אדם, וכך גם הגשר המפורסם של סידני. רובע העיר העתיק נחשב לאתר אטרקטיבי לכל תייר וכך גם פארק דארלינג הירוק והיפה שבעיר. 

מקומות טיול נוספים
טיול לאוסטרליה לא צריך להתמקד רק בסידני ובסביבותיה. טיול לאוסטרליה במחוז ויקטוריה יביא אתכם לעיר מלבורן לפיליפ איילנד ולגרייט אושן רואד. במחוז תמצאו פלאי טבע רבים החל מיערות ירוקים גדולים ועד לחופים ארוכים המשמשים את הגולשים המגיעים לשם מכל קצוות העולם.
חשוב לזכור כי אוסטרליה נמצאת בחצי הכדור הדרומי ועונות השנה ביבשת זו הפוכות לעונות אצלנו. טיול לאוסטרליה מומלץ בחודשי נובמבר עד מרץ כשמזג האוויר נאה ומתאים לטיולים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה