יום שבת, 25 במאי 2013

call center



call center – מערכת איכותית לעסק שלכם
מערכת call center היא מערכת ניהול אשר מיועדת עבור המוקדים הטלפוניים של  שירות לקוחות עבור עסקים וארגונים שונים, והיא ללא כל צל של ספק מציעה את הפתרון התקשורתי הרחב ביותר עבור כל הצרכים, אשר מצריכים מענה על מנת לספק התקשרות טלפונית עם לקוחות החברה. מערכת זו נועדה על מנת לאפשר תקשורת נוחה ויעילה עם לקוחות אשר פונים מעת לעת לחברה לשם קבלת שירות כזה או אחר. זמינות שמאוד חשובה היום להצלחת הארגון, מתאפשרת באמצעות שימוש בתוכנת call center ברמה הגבוהה ביותר, מכיוון שזה מקצר את זמן ההמתנה בצורה מאד משמעותית, משפר את המענה המתקבל לפונים, ומוריד באופן משמעותי ביותר את העומס על המרכזייה.

האם לכל חברה יש צורך במערכת cal center
בעבר, מערכת call center פותחה על מנת לספק את המענה לצרכים של הארגונים הגדולים בלבד. כיום, פיתוח גרסאות מתקדמות של קול סנטר, מאפשר בעצם להתאים את השירותים הייחודיים שמערכת זו מאפשרת גם לארגונים בינוניים וקטנים יותר. שיקולים אשר מנחים את החברות לבחור את הסוג של מרכזיית קול סנטר, הם שיקולים כלכליים ושיקולי המורכבות של ההטמעה שלה במרכזיה שלהם.




יכולת להתאים את התכונות של המרכזייה על פי רמת השימוש של החברה
כמעט את כל התוכנות הייחודיות של call center ניתן להתאים בצורה מדויקת לצרכי המוקד הספציפי שבו מדובר. לשם ביצוע ההתאמה, חברות אשר משווקות את המרכזיות הללו, עורכות בדיקה מקיפה של המערכת הקיימת ומספקות יעוץ מקצועי בהתאם לממצאים שנמצאו על ידה. בתהליך זה, החברה תציג את מבחר האפשרויות ואת  העלויות של כל אחת, על מנת לבצע את הבחירה הנכונה על סמך פרמטרים רבים ככל האפשר.

התאמת מערכת call center ליצרנית של המרכזייה
מכיוון שקול סנטר היא מערכת המותקנת על גבי מרכזיה קיימת, בעת בחירתה והתאמתה יש לייחד חשיבות גם ליצרנית של המרכזייה. לכל יצרנית דגשים משלה ויש להתחשב במאפיינים הייחודיים של כל מרכזייה, על מנת להתאים לה את מערכת הקול סנטר בצורה המושלמת ביותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה