יום שבת, 25 במאי 2013

תביעה נגד סלקום



תביעה נגד סלקום – זה אפשרי
איך שלא נביט על כך, הרי שללא כל עוררין רוב האוכלוסיה במדינת מישראל מחזיקה במכשירי טלפון ניידים, כאשר יש אנשים אשר מחזיקים ביותר ממכשיר טלפון נייד אחד בחלק מן המקרים. אין ספק, כי כיום החברות הסלולאריות מעסיקות עובדים רבים ונחשבות לתאגידי ענק בקנה ממידה מקומי המרוויחות סכומי עתק,  גם לאחר התחרות וכניסתם של שחקנים חדשים למגרש. למרות ריווחיהן הגדולים קורה לא אחת שחברות אלה עושות טעויות בחשבוניות שלהם לתשלום, או גרוע מכך - שהן מנצלות את "האותיות הקטנות" על מנת לגבות מהצרכנים יותר כסף ממה שהם צריכים לשלם בפועל.
תביעה נגד סלקום עם משרד עורכי דין
במקרה וגם אתם נפגעתם מכך וגם אתם נאלצתם להתמודד עם מחלקת שירות הלקוחות של סלקום בהלוך ושוב ומול נציגי שירות צעירים שאינם מבינים בכלל מהי תודעת שירות, וגם אתם מרגישים מתוסכלים, אפשר להגיש תביעה נגד סלקום. תביעה נגד סלקום איננה דבר שצריך להפחיד אתכם. תביעה נגד סלקום עשויה להחזיר לכם את הכספים שהוצאו מכם "בטעות" בתוספת כיסוי הוצאות המשפט וכדומה.



תביעה נגד סלקום – באיזה מקרים
ישנם מקרים רבים שבגינם עשו אנשים תביעה נגד סלקום. למשל: בגלל חשיפת פלטי טלפון נייד של לקוח שלא היה מעוניין בכך, תשלומים שחוייבו בהם הלקוחות כאשר לא עשו בהם שימוש או שלא ביקשו את השירתים הללו כלל, חבילות גלישה שלא עשו בהם שימוש אבל בכל זאת חוייבו בגינם וכדומה.
משרד עורכי דין לתביעה מסוג זה
תביעה נגד סלקום בתחומים אלה היא תביעה צרכנית כאשר נעשה שימוש בסעיפי חוק הגנת הצרכן, או חוק הפרטיות, לצורך הגשה של תביעה נגד סלקום לפיצוי ללא הוכחת נזק. הפעלת סעיפי החוק הם מהותיים כאשר מדובר בסכסוכים של אלפי שקלים לטובת הלקוח כאשר הוא נאלץ להוציא כסף רב בגין שכר טירחת העורך דין שלו. ע"י הפעלת סעיפי החוק לפיצוי ללא הוכחת נזק יוכל הלקוח / הצרכן להשיב לעצמו גם את העלויות שנשא בהן בזמן ניהול המשפט נגד חברת הסלולר.
.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה