יום שבת, 25 במאי 2013

תיק



אופנתיות ופונקציונאליות
אין זה סוד, כי התיק הוא פריט האופנה החשוב ביותר בארון של כל אישה בכל מקום בעולם כולו. הוא מלווה אותה יותר מכל בגד אחר, זוג נעליים או תכשיט אחר בקולקציה שבחרה להרכיב לעצמה. מעבר להיותו של התיק כלי פונקציונאלי לנשיאת טלפון סלולארי, ארנק וכלי איפור, הרי שחשוב לזכור כי מדובר גם בסמל סטאטוס משמעותי. התיק הוא בעצם סוג של סימן ליוקרה ואופנתיות. והרי התיק המושלם הוא זה שמשלב בצורה הטובה ביותר בין אופנתיות לנוחות.

תיק לכל יום
האמת היא, כי לרוב הנשים יש יותר מאשר תיק אחד בלבד בארון. לכל אחד מן התיקים שלנו יש אישיות שונה והם מתאימים למצבים שונים בחיינו. ארנק דק מלווה אותנו לבילוי לילי, תיק צד גדול יותר נוח לשימוש יום - יומי ותיק נשיאה רחבה מלווה אותנו לפגישות עסקיות כאלה ואחרות. מאחר ומדובר גם בפריט אופנתי חשוב ביותר, שצריך להתאים למראה הכללי, אפשר למצוא את התיקים השונים גם במגוון עשיר של צבעים, בהתאם למסר אשר אנחנו שואפות להעביר, לבגד אשר בחרנו ללבוש ואף למזג האוויר. 


עיצובים מנקרי עיניים של תיקים שונים
מגוון רחב של תיקים קיים כיום, כך שכל אחת יכולה להתאים לעצמה את התיק המושלם ביותר לצרכים ולהעדפות שלה. העיצובים המרהיבים זמינים בעור, כותנה, פי.וי.סי ועוד מגוון רחב של בדים. הדגמים השונים מתהדרים בצבעים מתוחכמים, הדפסים, אבנים ועוד מגוון מפואר של אפשרויות שונות אשר משדרגות כל תיק ונותנות לו מראה יוקרתי וייחודי ביותר. כל אחת יכולה לבחור את השילוב הנפלא בעיניה בין סוגי הבדים, הצבעים, הגדלים ואף רצועות הנשיאה של התיק האידאלי עבורה.

היצע עשיר של תיקים
היצע התיקים הגדול פונה לכל אישה ולכל מטרה. תיק הערב המעוצב מתאים לכל בילוי חברתי, תיק הצד הגדול יותר הוא מושלם לפגישות עסקיות או ללימודים האקדמיים ומבחר ארנקי היד המרשימים משלימים את המראה המתוחכם כשאתן יוצאות לאירוע יוקרתי. לא משנה לאן מועדות פניכן, כל שאתן צריכות זה תיק מתאים, שישלים את המראה המוקפד שבו בחרתן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה