יום שבת, 25 במאי 2013

עו"ד פלילי



מדוע יש לפנות אל עו"ד פלילי ולהימנע מהרשעה פלילית?
פעמים רבות, כאשר אתם קוראים על עבודתו של עו"ד פלילי ועל תהליך המשפט, אתם נוטים לחשוב כי הדבר החשוב ביותר לאדם אשר נמצא תחת הליך משפטי, הוא להימנע מגזר דין של מאסר. לעתים, אנשים שונים חושבים כי  גזר דין של קנס לדוגמה הוא מספק, ומעבר לכך אין ממש השלכות למקרה הפלילי אשר בו הם מעורבים. יחד עם זאת, יש לזכור כי ההשלכה החשובה ביותר היא לא הסוג של גזר הדין - אלא עצם ההרשעה הפלילית של אדם במעשה כזה או אחר אשר מנוגד לחוק כמובן.

כיצד הרישום הפלילי משפיע על המואשם?
אם נקבע בבית משפט כי אדם כל שהוא הורשע בדין בשל עבירה פלילית, הרי שמרגע זה ואילך אפשרויות רבות יהיו חסומות בפניו מן הסתם, וחשוב להבין זאת היטב. גם אם האדם קיבל גזר דין אשר לכשעצמו הוא קל מאד, הרי כל עוד הוא אדם מורשע בדין פלילי משרות רבות יהיו חסומות בפניו, הן במגזר הפרטי והן במגזר הציבורי. פניה אל עו"ד פלילי שייצג אתכם בזמן המשפט, תוכל לסייע לכם בהתנהלות נכונה במשפט, ואולי אף הימנעות מוחלטת מהגשת כתב אישום.



מחיקה וסגירה של התיק הפלילי
חשוב מאד להבחין בין הרשעה פלילית בעקבות משפט, לבין העובדה שקיים נגדכם רישום פלילי במשטרה, אשר לא התגבש תמיד לכדי כתב אישום. עו"ד פלילי יוכל לסייע לכם לא רק בהימנעות מהרשעה פלילית, אלא גם במחיקת הרישום הפלילי שלכם. יש לזכור כי עו"ד פלילי יוכל לבצע את העבודה בצורה קלה יותר, ככל שהעבירה עצמה היא קלה יותר, וככל שעבר זמן רב יותר מהמועד שבו היא התרחשה.

לחזור למסלול חיים נורמטיבי בצורה טובה
הנחת העבודה של כל עו"ד פלילי מקצועי, היא רוב האנשים שי שנגדם רישום פלילי הם אנשים נורמטיביים לחלוטין, ורבים מהם מעוניינים בסך הכל לחזור למעגל החיים הרגיל שלהם. מחיקה של הרישום הפלילי מסייעת לכמה שיותר אנשים לקיים אורח חיים רגיל וגם להימנע מכניסה לעולם העבריינות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה