יום שלישי, 31 במרץ 2015

מהי מערכת cloud call center?



cloud call center היא מערכת מוקד עבור מתן שירות ותמיכה. זו מערכת מבוססת ענן שאינה דורשת הקצאה של משאבים חומריים. המערכת כוללת שורה ארוכה של כלים מתקדמים והיא מאפשרת ניהול יעיל, נוח ופשוט של מוקדים מסחריים. מעבר לכך, cloud call center היא מערכת המסוגלת לנפק במהירות דוחות היסטוריים ודוחות בזמן אמת. היא מכילה את כל הרכיבים הדרושים לניהול אפקטיבי של מוקד מכירות ושירות ומבוססת על מידע עדכני. 

מבחינת הלקוח, cloud call center מעשירה את החוויה מול נציגי השירות או המכירות. המערכת מאפשרת גם לבעלי עסקים קטנים, בינוניים או גדולים להציע שירות מקיף ללקוחות מכל רחבי הארץ והעולם. המערכת מציעה סל שירותים רחב בזמן המתנה בתור וכך מייעלת את ההתנהלות עבור כל הגורמים המעורבים. 



נציגי מערכת cloud call center
יש מספר גורמים המלווים את השימוש במערכת cloud call center. הגורם הראשון והחשוב ביותר הוא הנציג. הוא מרכז את הפעילות במערכת והוא זה שאחראי על תקשורת מול הלקוחות. הנציג מקבל לידיו סרגל כלים עשיר וקל לתפעול, הכולל דיווחים על מצב העבודה ואפשרויות תצוגה בהתאמה אישית. 

גורם שני המעורב בהפעלת המערכת הוא מנהל משמרת. המערכת מספקת עבור המנהל כלי שליטה, ניהול ובקרה העולים בקנה אחד עם השאיפה לבצע שימור לקוחות קיימים ולהניע לקוחות חדשים לפעולה. מעבר לכך, המערכת מציעה ניתוב חכם של פניות וכך משפרת את יחסי ההמרה. ניתוב חכם תורם לשביעות רצון של הלקוחות, חוסך זמן המתנה ומעלה משמעותית את התפוקה של עובדי העסק. המערכת מחזיקה ביכולות דינאמיות ולפיכך מתרחבת עם הגידול בצרכי הארגון. היא מסוגלת לרכז פניות מאתר האינטרנט ולהבטיח החזר השקעה מהיר עבור בעל העסק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה