יום שלישי, 31 במרץ 2015

חתונה קטנה



כמה עולה חתונה קטנה?
התקציב עבור חתונה קטנה תלוי בצרכים של בני הזוג. אפשר להפיק חתונה מן הסוג הזה בתקציב של עשרות אלפי שקלים בלבד, או לחילופין להשקיע בכל פרט קטן ולהגיע למאות אלפי שקלים ולמעלה מכך. אין דרך אחת וחד משמעית לקבוע כמה עולה חתונה קטנה או גדולה. התקציב עבור החתונה מושפע משורה ארוכה של פרמטרים. כל אורח מייקר את עלות החתונה, סוג התפריט משפיע על התקציב הרצוי וכך גם אנשי מקצוע כמו תקליטנים, תאורנים, צלמים וכן הלאה.

על אף האמור לעיל, חשוב להשוות בין מקומות לחתונה קטנה ולוודא שהתקציב עומד בדרישות המוקדמות. אין סיבה להיכנס לחובות מיותרים בגלל חתונה. מטרת האירוע היא לעזור לבני זוג בתחילת דרכם והשאיפה צריכה להיות סיום של האירוע עם רווח מסוים. מעבר לכך, חתונה קטנה היא הזדמנות פז לחסוך בהוצאות. בחתונה כזו אפשר להתמקד בתפריט קולינרי ייחודי ובאטרקציות ספציפיות כדי לשנות לחלוטין את האופי של האירוע.

מימון חתונה קטנה
אירוע מהסוג של חתונה מאפשר קבלת מימון חיצוני. רוב הבנקים מספקים הלוואות בתנאים נוחים עבור זוגות צעירים, בעיקר לצרכי חתונה אך גם למטרות נוספות. מומלץ להשתמש באפשרויות מימון אלו ולהשוות גם בין חברות פרטיות וגופים חוץ בנקאיים. במקביל, תמיד ניתן לבקש עזרה מההורים. תכנון נכון של החתונה יאפשר החזר מהיר של החובות וימנע הצטברות הוצאות מיותרות.

לסיכום, קביעת תקציב היא חלק בלתי נפרד מהפקת חתונה בכל סדר גודל. התקציב משמש בתור מצפן לקבלת החלטות והוא מלווה את בני הזוג מהרגע הראשון ועד שאחרון האורחים עוזב את האולם. התקציב משפיע על אופי האירוע וסגנון החתונה, אולם הוא אינו מהווה פקטור בכל הנוגע לשביעות רצון האורחים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה