יום שלישי, 31 במרץ 2015

אתרים נבחרים בטיול לברזיל



ברזיל היא בין המדינות היחידות בעולם בהן ניתן לשלב בין שמורות טבע, רצועות חוף בתוליות ונוף אורבני. יחד עם זאת, כדאי להיערך לקראת טיול לברזיל עם רשימה מסודרת של אתרים נבחרים. את הרשימה רצוי לפתוח כמובן בעיר ריו דה ז'נירו. זו אחת הערים היפות ביבשת דרום אמריקה ויש שיגידו בעולם כולו. ריו דה ז'נירו היא עיר הבנויה משכונות ציוריות וחיים בה מיליוני תושבים עם תרבות תוססת, צבעונית ושמחה. למרות העומס והצפיפות, ברחבי העיר ניתן למצוא בקלות יחסית פארקים ירוקים, מרכזי מסחר וגם שווקים הומים. תושבי ברזיל חביבים למבקרים ותיירים ואפשר להיעזר בהם כדי למצוא את האטרקציות המקומיות.




טיול לברזיל מחייב ביקור במפלי איגואסו. אלו המפלים הגדולים בשטח בעולם ועוברים בהם זרמי מים אדירים המגיעים ישר מתוך ג'ונגל חייתי. גובה המפל עומד על 82 מטרים ויש לא פחות מ-272 מפלים ואשדות המתחברים אליו. בנוסף, כדאי לנצל את ההזדמנות של טיול לברזיל כדי לבקר במנאוס. זו עיר ששימשה בעבר מרכז לייצוא גומי ועם הזמן הפכה למקום משגשג עם השפעות ישירות של התרבות האירופית.

טיול לברזיל עם מוזיקה טובה, ריקודים ואוכל משובח
טיול לברזיל מציע חוויה בלתי נשכחת של מוזיקה, מחול ואוכל. המוזיקה והמחול בברזיל הם תולדה של עירוב סגנונות ויש שורה ארוכה של מלחינים וזמרים מפורסמים שיצאו מהמדינה. התפריט הקולינרי של ברזיל כולל לצד מנות בשר מפנקות גם אלכוהול משובח, קפה איכותי ועוד.

מי שרוצה לנוח מהטיולים הרגליים ברחובות ברזיל יכול לעשות זאת באחד מחופי הים או באיצטדיוני הספורט והכדורגל. ברזיל נחשבת בירת הכדורגל של העולם וכמעט בכל רגע נתון מתרחש ברחובותיה משחק סוער בין משתתפים בכל הגילאים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה