יום שלישי, 31 במרץ 2015

מה זה סנטריקס?


סנטריקס היא מרכזיה וירטואלית חכמה המנוהלת ומתוחזקת על ידי חברה חיצונית בשיטה של מיקור חוץ. מטרת השימוש בשירות היא בין היתר לרכז פתרונות טלפוניה ושירותי ערך מוסף מתקדמים. השירות כולל שורה ארוכה של תכונות מתקדמות הניתנות לרכישה בנפרד. זו מערכת מודולארית, גמישה ומתקדמת המתאימה לבעלי עסקים, חברות וארגונים. 

טלפוניה מנוהלת מרחוק מציעה מגוון יתרונות, אך יש לה גם מגבלות מסוימות. ראשית, מדובר בשירות מבוסס תוכנה עם מתגים קטנים עד בינוניים. היתרון הוא שאין עלויות של ציוד עבור העסק והמחיר החודשי מאוד נוח וזול. בעזרת סנטריקס אפשר לנהל שיחות פנים ארגוניות, בכל אתר, סניף או שלוחה. שיחות אלו הן ללא עלות ותלות במרחק בין המוען והנמען ובמיקום הפיזי. המגבלות באות לידי ביטוי בהיקף תכונות קטן יחסית בהשוואה למרכזיית IP המותקנת בתוך העסק. 



הקמת המערכת בבית העסק
הקמה של מערכת תקשורת VPN בינלאומית עבור עסקים הזקוקים לשירות מן הסוג הזה היא לא קלה. המגבלות של סנטריקס הן אי יכולת להחליף במהירות ספק תקשורת ותלות בספק שירות אחד. לעומת זאת, הלקוח יכול להחליף חבילות חיבור לפי צרכיו וקיימת יכולת גידול או קיטון ללא מגבלות. יש לציין כי במערכות סנטריקס קיים מעבר נוח בין המרכזיות הקודמות לעולם ה-IP, אך ישנו סיכון לשילוב לא מוצלח של אפליקציות IP נוספות במידה והלקוח רוצה להוסיפן למערכת.

לסיכום, מומלץ להתייעץ עם אנשי מקצוע כאשר מחליטים על התקנת שירות סנטריקס. השירות הבסיסי של טלפוניה מנוהלת מרחוק כולל יתרונות וחסרונות, אולם ניתן להיערך אליו מראש ולצמצם את המגבלות. זהו שירות מומלץ לכל עסק, בעיקר לאור העובדה שבעסקים גדולים ניתן גם לספק את השירות לשלוחות חיצוניות וסניפים מרוחקים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה