יום שלישי, 31 במרץ 2015

שירותים נלווים של מכון איפור כלות



מכון איפור כלות ברמה גבוהה מרכז סל שירותים רחב תחת קורת גג אחת. המטרה של מפעילי המכון היא להקל על כלות ביום חתונתן ולמנוע תקלות מיותרות. זו הסיבה שכדאי לבחור במכון איפור כלות מקצועי, מנוסה ומיומן. חשוב לאסוף המלצות על מכוני איפור ולהתייעץ עם לקוחות קודמות לפני שמקבלים החלטה. האיפור משמש כדי להסתיר פגמים בעור, להדגיש מראה אלגנטי וייחודי ועבור כלות יש לו משמעות מיוחדת.
יש כמה שירותים נלווים בולטים אותם ניתן להזמין דרך מכון איפור כלות. ראשית, השירות הבסיסי כולל איפור בסטודיו. מומלץ לבחור סטודיו מפנק עם תנאים נוחים ויש להביא בחשבון שעות ארוכות של איפור והכנות קוסמטיות.

שנית, כדאי לבדוק האם המכון מעניק שירותי עיצוב שיער, הלחמת ריסים ומניקור ופדיקור. במכון קוסמטיקה מן הסוג הזה מטפלים בכלות משעות הבוקר ועד היציאה לצילומים ולאירוע. מעבר לכך, יש מאפרים המציעים שירותי ליווי בזמן האירוע עצמו. זהו שירות המיועד לכלות שבוחרות להתחתן בקיץ ואינן רוצות שהאיפור ייפגע בשל הזעה, לחות או חום.



החשיבות של פגישת ייעוץ אישית
אי אפשר לבחור סגנון איפור כלות ללא פגישת ייעוץ עם אנשי מקצוע. המטרה של פגישת ייעוץ מן הסוג הזה היא קודם כל להתאים את סגנון האיפור לתווי הפנים, לתסרוקת ולשמלה. האיפור צפוי ללוות את הכלה בשעות המאושרות בחייה. הוא חייב להיות איכותי ומדויק ועליו להתאים גם לצילומי סטילס או וידאו. בפגישת ייעוץ אישית יכולה הכלה לשמוע על סגנונות איפור ולהציב סדר עדיפויות.

פגישת ייעוץ אישית היא הזדמנות מצוינת לתאם את כל הפרטים הקטנים סביב איפור כלות. הפגישה חוסכת מאמץ ביום החתונה ומונעת קצר בתקשורת בין המאפרים לבין הכלה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה