יום שישי, 15 בספטמבר 2017

איך קובעים עבור בריכות פיברגלס מחירים ועלויות?



ברכישת בריכות פיברגלס מחירים נקבעים לפי פרמטרים אחידים. היכרות עם הפרמטרים האלה יכולה לסייע למי שרוצה לחסוך בהוצאות בלי להתפשר על איכות הבריכה, וגם למי שמעוניין לשלב את הבריכה בבית הפרטי יחד עם ג'קוזי או עלויות נלוות. בנוסף, כדאי לקחת בחשבון שבריכות פיברגלס הן מלכתחילה זולות משמעותית בהשוואה לבריכות בטון ומכאן כל הפופולאריות שלהן.

בתהליך בניית בריכות פיברגלס מחירים נקבעים בראש ובראשונה לפי גודל השטח. ככל שהבריכה גדולה יותר כך צפוי המחיר שלה לעלות. זו הסיבה שבתוך מחירון ממוצע של בריכות פיברגלס יש פערים של עשרות אחוזים. כל פער מייצג גודל אחר של הבריכה, שנמדדת במונחים של אורך, רוחב ועומק. כמו כן, אפשר להשתמש בנתונים על נפח המים שנכנסים לתוך הבריכה כדי לדעת מה המחיר שלה עבור הלקוח והצרכן הסופי.



פרמטרים שמשפיעים על המחיר
מלבד הגודל יש עוד כמה פרמטרים שמשפיעים על המחיר. כך למשל העלות של בריכות פיברגלס נקבעת לפי השאלה איזה שטח צריך לחפור, האם נדרש פילוס והאם יש חיבור מוכן לתשתיות חשמל ואינסטלציה. אלו כמובן עלויות נלוות שלא קשורות לבריכה עצמה, אך בלעדיהן אי אפשר לבנות אותה. לכן כדאי לדעת מראש מה משפיע על מחיר הבריכה ולהזמין איש מקצוע לבית. פגישה עם איש מקצוע מאפשרת לקבל הצעת מחיר מסודרת וסובייקטיבית על בריכת פיברגלס, לפי גודל החצר ובהתאם לדגם המבוקש.

לבסוף, בעת רכישה של בריכות פיברגלס מחירים סופיים נקבעים לפי עלויות נפרדות של הובלה, התקנה, שנאים ואביזרים אופציונאליים פלוס כיסוי חוזר. לכל אחד מהאלמנטים האלה השפעה ישירה על המחיר הסופי. את עלות האלמנטים אפשר לבדוק מראש ומול החברות שעוסקות בענף של בניית בריכות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה