יום שישי, 15 בספטמבר 2017

ארונות הזזה לחיסכון במקום



פתרונות אחסון יכולים לסייע לבעלי דירות ובתים לחסוך מקום. אחד הדברים שתופסים הרבה מקום הם כמובן הבגדים, לכן יש אפשרות לשלב ארונות הזזה בחדרי ארונות ייעודיים או בחדרי שינה. לארונות מן הסוג הזה יש יתרונות משמעותיים בכל הנוגע לחיסכון במקום וכדאי לנצל אותם. בעזרת הארונות אפשר לא רק לשדרג את המראה של חלל הפנים, אלא לדאוג לאחסון נוח ונגיש של כל סוגי הבגדים.

ארונות הזזה לחיסכון במקום מיוצרים בהתאמה אישית או במידות סטנדרטיות. התאמה אישית בדרך כלל יקרה יותר ודורשת תוספת מסוימת לתקציב, לעומת רכישת ארון מוכן מהקטלוג שתהיה זולה אך לא תתאים לכל סוגי החדרים. מכאן שכדאי לבחון את פערי המחירים לפני שמקבלים החלטה ובמידת הצורך להתייעץ עם אנשי מקצוע.




טיפים לבחירת ארונות הזזה
מלבד המחיר, חשוב לבחור ארונות הזזה שיתאימו לכמות הבגדים ולסוג האחסון הרצוי. ההבדל העיקרי הוא בין ארונות שבהם השטח העיקרי מוקדש לתלייה, לבין ארונות שבהם יש מדפים ומגירות. ככל שהארון מתאים יותר לצרכים של הלקוח ולסוג הבגדים שאמורים להיות מאוחסנים בתוכו, כך סביר להניח שייחסך מקום בחלקים אחרים של החדר והבית.

לבסוף, אפשר להשוות בין ארונות הזזה לחיסכון במקום לפי איכות חומרי הגלם. את רוב הארונות בונים מעץ אך יש הבדלים מסוימים בין הסוגים והדגמים. עץ מלא וגושני יהיה יקר יותר מתחליפי עץ וגם עמיד לאורך זמן, בעוד בחלק מהארונות מעדיפים הלקוחות לשלב בין מתכת וזכוכית.
אין ספק לגבי היתרונות של ארונות הזזה בכל הנוגע לחיסכון במקום ומה שנותר לבעלי בתים ודירות לעשות הוא רק לנצל אותם. הדרך לנצל את היתרונות היא לתכנן היטב את הארונות ולא לשכוח להשוות בין המחירים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה