יום שישי, 15 בספטמבר 2017

נומרולוגית מומלצת



מהי נומרולוגיה?
נומרולוגיה היא תורה עתיקה ומורכבת העוסקת שמשמעות שמאחורי המספרים המרכיבים את עולמנו. החיים שלנו פעמים רבות סובבים סביב מספרים- בין אם זה תאריך הלידה שלנו, הכולל יום, חודש, ושנה ובין אם זה תאריכים נוספים בעלי משמעות עבורנו. נומרולוגית מומלצת יכולה לתת פרשנות אישית לכל אחד על בסיס אותם המספרים ודרך כך לפתוח צוהר לעולמו הפנימי של כל אדם, להבין יותר לעומק את עולמו ודפוסי אישיותו. הנומרולוגיה עוסקת ביחס שבין מספרים לשמות ותאריכים. עניין זה העסיק בני אדם משחר ההיסטוריה ולא בכדי. המוכרים לנו ביותר הם חכמי הקבלה אשר התעסקו רבות בתחומי מיסטיקה מגוונים, ובכללם פרשנות גימטרית של מילים ושמות.



כיצד נומרולוגית יכולה לעזור לכם?
רבים פונים לעזרת הנומרולוגיה לעזרה בחישובים קריטיים והבנה של משמעות המספרים על מהלך חייהם. הנומרולוגיה מאפשרת חיזוי של מהלך חייו של אדם ע"פ תאריך הלידה שלו ונתונים נוספים, כמו גם זיהוי כישרונות חבויים וייעוץ כיצד להשתמש בהם בעתיד. כמו כן, נומרולוגית מומלצת יכולה לפרש עבורכם את המשמעות של שמות האנשים האהובים לכם והמשמעותיים בחייכם בעזרת תורת הגימטרייה ולהסביר את השלכות פרשנות זו על חייכם. אם גם אתם מאמינים שלכל דבר בעולם הזה יש משמעות עבורכם, ובכלל זה המספרים והשמות הסובבים אתכם- פנו לנומרולוגית מומלצת וחפשו את התשובות לשאלות המעסיקות אתכם.

כיצד ניתן לפנות לנומרולוגית מקצועית?
זה אולי נשמע פשוט, אולם לא כל אחד יכול לפרש נכונה מספרים וטעויות בפרשנות העתיד יכולות לעיתים להיות טעויות קריטיות בחייו של אדם. חפשו און ליין אתרים המציעים שירותי נומרולוגיה לחישובים כלליים ופרשנות פשוטה יותר. פנו לנומרולוגית מומלצת על מנת לקבל ייעוץ אישי ופרשנות מעמיקה בנוגע לחייכם בעבר בהווה ובעתיד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה