יום שני, 11 בספטמבר 2017

טיול משפחות לפירנאים עם הילדים



טיול עם הילדים יכול להבטיח חוויה בלתי נשכחת עבור כל בני המשפחה. הטיול מעניק הזדמנות לזמן איכות משותף, הוא עוזר להורים לרענן את השגרה השוחקת והוא מעשיר את עולמם של הילדים בתוכן חדש ובהשפעות מכל רחבי העולם. יחד עם זאת, לא תמיד קל להורים למצוא מסלולי טיול שמתאימים לכל המשפחה. התפקיד של ההורים הוא לאתר את היעד שיכול להתאים לילדים ובסופו של דבר לגרום גם לכל המשפחה ליהנות מהחוויה.

אחת האפשרויות להשיג את המטרה של טיול משפחות היא לבחור ברכס הרי הפירנאים. נכון להיום, טיול משפחות לפירנאים מומלץ על ידי מדריכי תיירים מכל רחבי העולם כי יש לו המון יתרונות. בטיול מן הסוג הזה אפשר להפיק מצד אחד את הערך המוסף של הטבע, אך מצד שני להישאר מספיק קרובים למדינות נוחות כמו צרפת וספרד. יתרה על כך, יש המון הורים שבוחרים באופציה של טיול משפחות לפירנאים בגלל הנסיכות אנדורה.




כל מה שצריך לדעת על אנדורה
מי שרוצה לשלב טיול משפחות לפירנאים יחד עם ביקור באנדורה צריך להכיר אותה טובה יותר. הנסיכות אנדורה נמצאת בדרום-מערב אירופה ובין צרפת לספרד. בעבר היא הייתה מבודדת כמעט לחלוטין בשל מגבלות הטבע וגובה ההרים, אך כיום היא משגשגת למדי. מבחינת הורים לילדים, טיול משפחות לפירנאים עם התמקדות באנדורה הוא גם דרך מצוינת לחסוך בהוצאות.

אנדורה זולה יותר מצרפת או ספרד אך יש לה לא פחות אטרקציות להציע עבור המשפחה, ההורים והילדים. באנדורה ניתן לשלב את המסלולים יחד עם לינת שטח או להתפנק בבתי מלון אקסקלוסיביים. יש טיסות מישראל לאנדורה ואפשר להגיע אליה גם לאחר עצירות בצרפת, ספרד ומדינות אחרות באירופה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה