יום חמישי, 23 במרץ 2017

מבחן GRE



נפתח ונסביר מהו בדיוק מבחן GRE ומדוע מדובר במבחן חשוב ביותר
אם אתם נמצאים פה, יתכן כי הבנתם שאתם צריכים לעבור מבחן GRE ואתם לא יודעים בדיוק במה מדובר – ואם זה המצב ננסה לתת לכם את הידע שנחוץ לכם ואת הכלים הבסיסיים בכדי לדעת כיצד להתכונן אליו. ובכן, מבחן זה הוא למעשה מבחן בין לאומי שנכתב על ידי מרכז הבחינות וההערכה האמריקאי, ומטרתו למיין ולסנן מועמדים לתארים מתקדמים ולדוקטורט, בעיקר כאשר מדובר בלימודים בחו"ל. הציונים של המבחן הזה נעים בין 130 ל-170, הוא מבחן יחסי והוא כולל חלקים של כתיבה אנליטית, של חשיבה כמותית ושל חשיבה מילולית – בשפה האנגלית כולם. ניתן להבין, אם כן, מבחן GRE זהו מבחן שצריך להתכונן אליו היטב.



בכדי להוציא את התוצאות הטובות ביותר במבחן GRE, צריך להתכונן אליו היטב
התוצאות של מבחן GRE נקבעות על פי שני פרמטרים – על פי כמות התשובות הנכונות בפרק זמן מסוים, ועל פי רמת התשובות הנכונות מסך כל השאלות. ניתן להבין כי נדרשת פה מיומנות בתחומים השונים, חשיבה מהירה וכן יכולת ניתוח אנליטית ומילולית של נושאים שונים – שכן חלק זה של הבחינה כולל שני חיבורים שונים בסגנונות שונים. ההכנה למבחן ה-GRE תפקידה לתת למי שניגש למבחן את הכלים האיכותיים ביותר בכדי להצליח בו, ואי אפשר לזלזל בחשיבות של הכנה איכותית שנותנת לא רק ידע בחומר שעליו נבחנים (זה החלק השולי), אלא גם יכולת התמודדות נכונה עם המבחן ככלל.

הלימודים האקדמיים שלכם דורשים את ההשקעה הנרחבת ביותר
מכל המבחנים שאותם אנחנו צריכים לעבור לאורך חיינו באקדמיה, מבחן GRE הוא אחד המלחיצים והגורליים ביותר. על אף שמדובר במבחן שניתן לעבור פעם בחודש, ו-5 פעמים סך הכל בשנה, אתם צריכים לתת לעצמכם את הכלים האיכותיים ביותר להצליח עכשיו – ולשם כך נדרשת הכנה איכותית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה