יום שישי, 31 במרץ 2017

לופט בחולון



מהו לופט?
לופט הוא חלל המורכב מחדר אחד, ללא קירות פנימיים. בעולם הבילויים ביטוי זה קיבל משמעות ספציפית יותר – מדובר במקום מרווח ומפואר, המעוצב בהתאם לרעיון ולקו עיצובי מסוים, שמטרתו היא לשמש מקום לעריכת מסיבות פרטיות וחגיגות אינטימיות. הלופט הוא לרוב מקום יוקרתי ומפנק מאוד והמבלים בו מפיקים מן השהות בו הנאה רבה, תוך תחושת יציאה מן השגרה. בשונה מפאב או מבית קפה, מדובר במקום פרטי המותאם לצרכי החוגגים. 




לאילו אירועים משמש הלופט?
הלופט יכול לשמש לאירועים ולמסיבות מסוגים שונים ומגוונים. לדוגמא, לופט בחולון יכול לשמש למסיבות רווקים או רווקות, לימי הולדת, לימי כיף, למסיבות גיבוש של מקום העבודה, לחגיגות סיום לימודים, למסיבות הפתעה, ואפילו לחתונות! התאורה בלופט היא פעמים רבות מעניינת ובלתי שגרתית, מכניסה לאווירה של הנאה צרופה. לופט בחולון לרוב כולל מקומות ישיבה נוחים וגם אטרקציות שונות, כגון שולחן ביליארד, ג'קוזי, סאונה, בריכה, קריוקי, ועוד. לעתים יש גם מיטה זוגית. הלופט נועד, למעשה, לספק מקום פרטי ואינטימי בו תוכלו לחגוג עם האהובים עליכם באווירה מיוחדת, בלי אנשים לא מוכרים מסביב ובלי מגבלות הקשורות לרעש ולהשמעת מוסיקה. אתם ורק אתם מחליטים מה יהיה אופיו של המקום בו תחגגו ואילו אטרקציות יהיו בו. מגוון הלופטים הוא גדול, ולעתים הלופט גם ניתן להתאמה לדרישות מסוימות של החוגגים. כך תוכלו להבטיח לעצמכם את הבילוי המושלם!

אל תתפשרו והזמינו עוד היום בילוי מהנה ובלתי שגרתי שיספק לכם לופט בחולון!
אם אתם מחפשים לצאת מהשגרה, לאחד בין אנשים וליהנות יחד – לופט בחולון זה המקום עבורכם! אל תוותרו על חוויה מרתקת ואל תתפשרו על בילוי משעמם בבית קפה או לחילופין בילוי רועש מדיי בפאב, בו לא תשמעו כלל אחד את השני.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה