יום שישי, 31 במרץ 2017

מה צריך להביא לפגישה עם עורך דין תאונות?



כולנו מקווים לא להזדקק לעורך דין תאונות במהלך חיינו. עורך דין תאונות הוא עורך דין שתחום ההתמחות שלו היא תביעה לקבלת פיצויים מחברות הביטוח, מהמדינה או מצד ג'. בסופו של דבר תאונות דרכים ותאונות עבודה קורות במהלך חיינו וכשזה יקרה חלילה, עלינו לדעת למי לפנות וכיצד לקבל את מה שאנו זכאים אליו. מרבית התאונות הן תאונות דרכים ולאחר החלטת שופט בבית משפט או קביעת אחוזי נכות מסוימים ניתן לקבל סכומים נאים מאוד. ישנם חוקים רבים שקובעים מהי רמת הפיצוי שניתן לקבל זאת לפי המקרה באופן ספציפי ותוצאת התאונה, אך דברים אלה נקבעים לא פחות לפי יכולתו ומיומנותו של עורך דין תאונות.



לא כל אחד זכאי לפיצויים
לא כל אחד שעבר תאונה זכאי לפיצויים. גם אדם שגרם לתאונה רשאי לתבוע פיצויים מחברת הביטוח שלו, הרי לשם כך הוא משלם לה סכום נאה כל שנה, אך ישנם מקרים בהם לא מגיע פיצוי לאדם שעבר את התאונה. כך למשל אדם שעבר תאונה עם רכבו ללא קשר לאשמים, גם אם ייקח עורך דין תאונות בעל ניסיון, סביר להניח שלא יצליח להוציא שום סכום כסף אם לא היה ברשותו ביטוח חובה. ביטוח חובה, כשמו כן הוא, בלעדיו אין שום כיסוי ולכן נסיעה בלעדיו היא מסוכנת מאוד ולא כדאית. רישיון לא בתוקף, למעט אי תשלום אגרה, גם היא תגרום לאי זיכוי הנפגע אפילו במקרים קיצוניים.

פיצוי לפי חומרת הפגיעה
אמנם תאונת דרכים היא מקרה קיצון מאוד לא נעים שיכול להיגרם עם פגיעות קשות ואף בלתי ניתנות להפיכה, שלא נדבר על מקרים של מוות. במקרים רבים ישנו טיפול רפואי ארוך שלעתים מגיע לשנים רבות לאחר התאונה, שדורשים כסף רב. חשוב לדעת, אתם לא לבד כאשר זה קורה, עורך דין תאונות יכול לעזור מאוד לקבל סכומים מחברות הביטוח שכמובן הן לא ימהרו לתת, כך שלתביעה שתגישו יש משמעות רבה מעבר לכסף שתקבלו באופן אישי אלא לפן הבריאותי והרפואי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה