יום שישי, 31 במרץ 2017

לופט בראשון לציון



לופט למטרות סדנאות ואירועים בעבודה
אם אתם בעלים של עסק המעסיק עובדים ואתם מרגישים שיש צורך לערוך להם פעילות גיבוש מעת לעת או אם יש לכם עסק קטן במסגרתו אתם מארגנים סדנאות, הרצאות או קבוצות פעילות, לופט בראשון לציון הוא פתרון נהדר עבורכם! הלופט מאפשר לכם לקיים אירוע המיועד באופן בלעדי לקבוצת העובדים או לקהל לקוחותיכם. בלופט ניתן לקיים פעילות מצומצמת, המיועדת ל-10 אנשים או, לחילופין, פעילות בהיקף גדול יותר, המיועדת ל-150 אנשים. לופטים מציעים אווירה מסוגים שונים, כך שניתן להתאים את הלופט לצרכים המיוחדים של האירוע או הפעילות. 




לופט בראשון לציון הוא מקום מספק ומהנה
עצם השהות בלופט היא מהנה. עם הגעתם לאירוע, האורחים נכנסים לאווירה שבחרתם עבורם. מראה המקום, התאורה, המוסיקה והאטקרציות שנבחרו מדברים בעד עצמם וחוסכים את הצורך להסביר כיצד אמור האירוע להיראות. ניתן ליצור אווירה קלאסית, שתתאים לערב גיבוש עובדים בו מעוניינים לשמור על אווירה מקצועית. לחילופין, ניתן ליצור אווירה של חופש ושחרור וכך לגבש את העובדים באמצעות בריחה מאופי יחסי עובד-מעביד הרציניים של חיי היום-יום. גם לסדנאות ניתן להתאים אווירה מסוגים שונים – כגון אווירה מסתורית-צבעונית לסדנת מיסטיקה. לופט בראשון לציון מאפשר לשלב בתוך המקום אטרקציות מסוגים שונים ומגוונים – כגון בריכה, שולחן פינג-פונג, שולחן ביליארד, ג'קוזי, קריוקי, ועוד. אם בחרתם באירוע סולידי – ניתן לבחור באטרקציות השקטות והקלאסיות יותר, כגון משחק פינג-פונג, ואילו אם בחרתם לאפשר לעובדים להשתחרר וליהנות כמה שיותר – אפשר להודיע להם על האפשרות להגיע בבגד ים ולהכין אותם לזייפני הקריוקי. גם אם אתם מקיימים במקום סדנא, ייתכן כי תרצו לשלב אטרקציה או שתיים לשינוי האווירה ושיפור מצב הרוח. 

הלופט יספק לכם את כל התנאים להצלחה
בין אם המטרה שלכם היא לגבש את העובדים או לערוך סדנה רווחית, אין ספק כי לופט בראשון לציון הוא ברכת הדרך שלכם להצלחה, היות ומדובר במקום המשרה אווירה נהדרת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה