יום חמישי, 23 במרץ 2017

מתקשרת




לא כל הגורמים שאיתם אנו רוצים ליצור קשר נמצאים בעולם הגשמי והפיזי
בין אם מדובר באדם קרוב אלינו שהלך לעולמו ואנחנו רוצים לדבר איתו או לשמוע ממנו פעם אחרונה, בין אם מדובר בגורמי אור שמסייעים לנו לקבל החלטות נכונות ולהכווין את דרכנו בעולם, ובין אם מדובר בכל אפשרות אחרת שבה אנחנו רוצים ליצור קשר עם ישויות שאינן ישויות בעלות גוף פיזי וגשמי – ישנם לא מעט מקרים בהם אנחנו צריכים עזרה של מתקשרת מקצועית. התקשור מסייע לנו להתחבר לגורמים שאינם גשמיים, וחשוב לעשות זאת בצורה הנכונה והבטוחה ביותר, דרך אישה מקצועית שיכולה ומנסה לעזור לנו ולא דרך שרלטנים שמוכרים לנו שקרים.





מתקשרת איכותית מסייעת לכם להתחבר גם לישויות חסרות גוף גשמי
מתקשרת איכותית מציעהלכם את המקצועיות שלה במחיר הוגן, ועושה את זה מתוך היכולת האמיתית שלה לעזור לכם ליצור קשר עם ישויות חסרות גוף גשמי. היכולות של המתקשרות השונות יכולות להיות דרך כניסה לטראנס שבו הן משתנות ממש לגורם שאיתו אנחנו רוצים ליצור קשר, או דרך תקשור עקיף שלהן איתו. בכל מקרה, חשוב להבין שמדובר בתחום שכל אחד מאתנו יכול לפתוח – והמתקשרות הן פשוט כאלה שפתחו את היכולת הזו ורכשו בה ניסיון עשיר לאורך שנים, כך שהן מסייעות לנו לקבל את ההחלטות הנכונות ביותר.

פנו למתקשרת מקצועית ומומלצת, ותעזרו לעצמכם לקבל שקט נפשי ולסגור מעגל
הצורך שלנו בפנייה אל מתקשרת יכול להיות צורך שנובע מתוך חוסר או מתוך רצון לסגור מעגל מול אדם שהלך לעולמו, ומאידך הוא גם יכול להיות צורך של קבלת החלטות נכונה והתחברות לדרך הנכונה לחיות את חיינו ולקבל החלטות. בכל מקרה, ההחלטה הנכונה הראשונה שצריך לקבל היא עצם הפנייה לתקשור – אך ורק דרך גורם שאנחנו מאמינים בו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה