יום שבת, 18 בפברואר 2017

קורס GMAT מומלץ



בחרו את הקורס בקפידה
אם יש דבר שאסור לזלזל זהו קורס הgmat  אותו תבחרו לעשות. המבחן אליו אתם ניגשים הוא אחד המבחנים הקשים ביותר שידע העולם וכדאי שתפקידו את ההכנה אליו בידי מומחים. כיצד נבחר קורס GMAT מומלץ? יש להתייחס לכמה קריטריונים חשובים שאולי לא חשבתם עליהם. למכור לתלמידים קורס GMAT זו משימה קלה בגלל שתי סיבות: הראשונה, הם צריכים את הקורס ולכן התלמידים הם אלה שמחפשים היכן לבצע את הקורס, כך שהמכון או החברה כלל לא מחפשים את התלמידים בעצמם וקל יותר לשכנע אותם. שנית, תלמידים ובאופן כללי האנשים שניגשים לקורס קצרים בכסף ובעלי רעב להצלחה ולכן או שהם יתפתו לחברות זולות ולא רציניות או שהם יאמינו לכל חברה שתבקש מהם סכום כסף גבוה במיוחד וירשימו אותם עם לובי מרשים ומכונת קפה בכניסה.

סגל המורים: הדבר הקריטי ביותר
קורס GMAT מומלץ הוא קורס שסגל המורים בו רציני ומיומן. חשוב לדבר עם המורים או עם יועץ מתאים ולשאול לגבי סגל הקורס ולא להסתפק בשיחה של איש המכירות שינסה להכניס אתכם לקורס ולשכנע אתכם שזה הדבר הכי טוב בשבילכם. מורים טובים למתמטיקה או מורים מעולים לחיבור לא יתנו לכם את הציון שאתם רוצים כי אין קשר בין הדברים, קורס GMAT מומלץ הוא אך ורק קורס שהמורים בו מקצוענים בכל מה שקשור למבחן הgmat ספציפית.




לוח זמנים הגיוני
לאחר בדיקה של לוח הזמנים של הקורס והתכנים שיעברו הקורס ייראה לנו עמוס ומתיש אך יכול להיות שנשתכנע להיכנס אליו. לפני שאתם לוקחים את ההחלטה, קחו בחשבון שעל לוח הזמנים להיות רלוונטי והגיוני כלפיכם. אם אתם רואים שיש 4 מפגשים בשבוע בשעות הערב, אל תהנהנו ותסכימו. קורס GMAT מומלץ הוא קורס הגיוני בהתחשב ליכולות התלמיד ולכן חשוב לשמוע ממספר חברות את מה שיש להן להציע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה