יום חמישי, 2 בפברואר 2017

ארון הזזה לחדר השינה החדש



מתלבטים כיצד לעצב את הבית החדש שלכם? עשיתם שיפוץ לבית הישן ואתם קונים כעת רהיטים חדשים שיתאימו לעיצוב החדש? מתכננים מבנה מסוים ורוצים לעצב אותו בצורה הנכונה ביותר בעבור הצרכים שלכם? אתם בטח כבר ביקרתם בהרבה אולמות תצוגה וקראתם על מה שחדש בעולם העיצוב. ובכל זאת, כדאי לכם לשים דגש על אחד הדברים החשובים ביותר בעיצוב – ארון הזזה. מדובר על פתרון האחסון הטוב ביותר כיום, פתרון שמשמש אפילו לעיצוב של מעבורות חלל של נאס"א. מדובר על ארון, כמו כל הארונות הרגילים, שיכול לשמש לכל הדברים אליהם משמש ארון רגיל. הדבר הייחודי בארון הזזה, הוא האופן שבו הוא נפתח ונסגר. הדלתות של ארון הזזה לא נפתחות ונסגרות כלפי חוץ וכלפי פנים. הן בעצם נעות הצידה לשני הכיוונים, על מסילה. לא תאמינו עד כמה השינוי הזה הוא משמעותי, ועד כמה ארונות הזזה יתבררו לכם כטובים בעבור הצרכים שלכם. וזה נכו בעבור כל הצרכים שלכם לאחסן דברים, בכל סוגי המבנים.




יתרון עיצובי
ארון הזזה זה רהיט עם יתרון עיצובי גדול במיוחד על פני ארון רגיל. מדובר על ארון שחוסך לכם המון מקום ברחבי החלל שבו נמצא הארון. העובדה שהדלתות לא נפתחות כלפי חוץ, מאפשרת לכם לנצל את החלל שליד הארון כיצד שתרצו. זה גם מאפשר לכם לבחור את הארון עצמו שיהיה מעוצב על פי הסגנון העיצובי של כל המבנה שלכם, וכך הארון הופך לרהיט לכל דבר.

ארון טלוויזיה
אולי לא שמעתם על ארון טלוויזיה. מדובר על הדבר הבא בתחום העיצוב. ארון שמשמש גם כמסך טלוויזיה. ארון הזזה מסוג זה יכול להיות ממוקם בדרך כלל בחדר השינה, וכך אפשר לעצב את החדר בצורה יעילה וחסכונית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה