יום חמישי, 2 בפברואר 2017

תכנון טיול בספרד



אחת המדינות שהכי כדאי לעשות בהן טיול, היא ספרד. תכנון טיול בספרד הוא דבר כיפי ושפוט בעבור כל אחד, ומהלכו תהיו המומים לראות כמה יש לספרד להציע, בעבור כל אחד מאתנו. למה הכוונה. הכוונה היא שספרד היא מדינה עשירה בתוכן, ועל כן כל אדם יכול להתחבר לפחות לאזור אחד של ספרד ולטייל בו. בעבור מי מאתנו שמתחברים לעולם הספורט, ברצלונה היא בגדר מקום שחובה לבקר בו. אתם בטח מכירים את הקמפ נואו, אצטדיון הכדורגל הענקי של קבוצת ברצלונה. מדובר על מקדש כדורגל, שאפילו מי שלא אוהב את הספורט חייב לבקר בו, הוא יתרשם בוודאות. מי מאתנו שמתחבר לתחום האמנות, ימצא אין ספור דברים בספרד ובברצלונה בפרט. ספרד היא גם מדינה מדהימה מבחינת הנופים שבה, שכל בן אדם יכול להתרשם מהם במיוחד. מי מאתנו שמתחבר לחיי הלילה ורוצה לחוות אותם בספרדית –חייב לבקר במדריד, שיש בה חיי לילה עשירים ומהנים במיוחד. למען האמת, תכנון טיול בספרד מתחיל להתברר כקשה – כי צריך להספיק לחוות המון דברים במדינה!



 
מרכז ספרד
מי מכם שרוצה לחוות את הספרדיות באמת, צריך לבקר במרכז ספרד במדריד. מדובר על עיר הבירה של המדינה שמציעה הרבה מאוד דברים מעבר לתרבות הספרדית. בעיר הרבה מאוד מוזיאונים ששווה לבקר בהם, מקומות מרכזיים עם חנויות, מסעדות ואווירה מצוינת, וגם אטרקציות מהנות במיוחד לילדים. תכנון טיול בספרד שמתעלם ממדריד הוא פשוט לא מקצועי!

דרום ספרד
מי מאתנו שמתרשם מנופים במיוחד, כאשר יעשה תכנון טיול בספרד, חייב לשים דגש על חבל אנדלוסיה. מסלול מקיף בחבל אנדלוסיה יכלול עיירות וחופים מקסימים, נופים הרריים מרשימים במיוחד, וגם ערים עתיקות ומעניינות בעבור כל אחד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה