יום חמישי, 2 בפברואר 2017

טיול משפחות בפירנאים - טיול טבע לכל המשפחה



טיול שהוא למעשה רוד טריפ של כמה ימים בטבע יכול להיות לא פשוט עבור הורים עם ילדים, ולעיתים ניתן לראות הורים רבים אשר מוותרים על חווית הטיול מסוג זה ומעדיפים מקומות עירוניים יותר עם אטרקציות אשר מתאימות לילדים. טיול משפחות בפירנאים מיוחד בכך שמדובר גם בטיול עם נופיםמרהיבים, עיירות קסומות, מנזרים עתיקים ועוד, כאשר הטבע והאתגרים מתאימים לכל המשפחה, כך שכולם ייהנו מהטיול, אם תכנון טיול נכון לא רק שהטיול יהיה מהנה עבור כל בני המשפחה, אלה גם חוויה בלתי נשכחת.

מה יש בפירנאים?
על מנת להגיע אל רכס ההרים היוצא דופן, בראש ובראשונה תנחתו בברצלונה, כאשר כמובן תנצלו את ההזדמנות ותבלו בעיר המדהימה הזאת, כך שגם לא תתגעגעו לקניות ולאורבניות בימים שאחרי. רכס ההרים נמצא על גבול צרפת וספרד כאשר הדרך להתנייד שם היא בעזרת רכב 4X4 כשמהלך הדרך של טיול משפחות בפירנאים תוכלו לראות אגמים, נהרות, מפלים, צוקים ועמקים, כך שלמעשה גם בתוך הרכב בדובר בטיול מרשים למדי, עם נופים אשר נדיר מאוד להיתקל בהם. אם אתם מתכננים את הנסיעה בדרך צפון המקום הראשון אשר תגיעו אליו היא עיירה עתיקה בת 400 תושבים בשם רופית מקום יוצא דופן מהמאה ה-16 אשר מזכיר אגדת ילדים: גשרים תלויים ישנים, רחובות צרים העולים ויורדים ובתי אבן עם חלונות גותיים. 



נופים ואטרקציות
כאמור טיול משפחות בפירנאים משלב בתוכו גם טבע פראי ונופים מרהיבים וגם תרבות וארכיטקטורה כאשר כמעט בכל מסלול או בסופו תתקלו בעיירות עתיקות, מנזרים, וכנסיות אשר נשמרו עוד מהמאה ה-16. לחובבי אקסטרים, תמצאו כאן גשרי חבלים, גלישה במזחלות, אומגות, תצפיות וכל זה כמובן על קצה המזלג.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה