יום שבת, 25 בפברואר 2017

מעליות לנכים



סוגי מעליות לנכים

היכרות עם סוגים שונים של מעליות לנכים יכולה לסייע לכל מי שרוצה לדאוג לפתרון נגישות נוח עבור קשישים, בעלי מוגבלויות ואנשים שמתקשים להתנייד בכוחות עצמם. ההבדל העיקרי בין מעליות לנכים הוא ביצרן. לכל יצרן יש מפרט טכני אחר שבו הוא נעזר על מנת לייצר את המעליות. השוואה בין היצרנים יכולה לסייע למי שמתלבט בין המעליות ולחסוך זמן והוצאות.
הבדל נוסף בין מעליות לנכים בא לידי ביטוי בהתקנה. חשוב לבדוק מה הוראות היצרן לגבי ההתקנה, ולוודא שהן עולות בקנה אחד עם המאפיינים והתנאים בשטח. יש מעליות שמיועדות למבנים משותפים ובנייני משרדים בלבד, מעליות גדולות למוסדות ציבוריים ומעליות לבתים פרטיים. ההתקנה חייבת להתבצע על פי כללי הבטיחות ותוך התאמה של פתרונות הנגישות לצרכים של הלקוחות.
עוד הבדל בין מעליות לנכים הוא במחיר. פערי המחירים בין מעליות לנכים עשויים להגיע לאלפי שקלים. המחיר אמור לגלם בתוכו תקופת אחריות מסוימת, כמו גם שירות מסביב לשעון עבור טיפול בתקלות ובעיות. את המחיר ניתן לבדוק באמצעות אתרי האינטרנט שעוסקים בתחום או בעזרת תיאום פגישת היכרות לא מחייבת עם אנשי המקצוע.




טיפים לבחירת מעליות לנכים

הטיפ החשוב ביותר לבחירת מעליות לנכים הוא התאמה לצרכי הלקוח. העובדה שיש כל כך הרבה אפשרויות להתקין מעליות עלולה לבלבל את הלקוחות, אבל היא לא אמורה לבוא על חשבון הכנה מסודרת של שיעורי בית. יש להשקיע זמן בהשוואה בין דגמי מעליות ולא להתפשר על פחות מהטוב ביותר.
טיפ אחר שיכול לסייע לבחירת מעליות לנכים הוא לבצע את כל ההתנהלות מול חברה אחת. ריכוז השירותים מול גורם אחד חוסך זמן ולעיתים קרובות גם מאפשר לחסוך בהוצאות על הרכישה או ההתקנה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה