יום שלישי, 28 ביוני 2016

בגד ים שלם



האם יש עיצוב מנצח עבור בגד ים שלם?
מי שהולכת לחפש בגד ים שלם תוכל למצוא כיום מגוון עצום של עשרות, אם לא מאות עיצובים שונים. ישנו בגד ים שלם בהדפס אחיד, ויש כזה שיכול להיות עם עשרות הדפסים קטנים עליו. ניתן לבחור בבגדי ים שלמים בגזרה גבוהה, ויש כאלו שמגיעים בגזרה נמוכה. ישנם בגדי הים שבאים בגזרת רטרו, ויש כאלו שדווקא שמים את הדגש על מראה חושף יותר. אז האם ישנו עיצוב אחד מנצח? אין בהכרח עיצבו אחד כזה, אבל כן יש מספר דגשים מעניינים.



נקודות חשובות בעיצוב בגד הים
קודם כל, כשאת בוחרת בגד ים שלם קחי בחשבון שאם לבד הים יש הדפס מסוים שמופיע עליו, הרי שזה בהחלט ימשוך את תשומת הלב לאזור ההדפס. במילים אחרות - אם ישנו הדפס על אזור החזה, העיניים יופנו לשם, אם יש הדפס על אזור הישבן - כנ"ל, וכיו"ב. השאלה היא כמובן האם את אכן מעוניינת שהמוקד יהיה שם או דווקא לא. נשים עם חזה קטן לעתים דווקא יעדיפו שההדפס אכן יופיע באזור זה, אך נשים עם חזה שופע יעדיפו מיקוד לאזורים אחרים.
עוד היבט חשוב בעיצוב של בגד ים שלם נוגע לשאלה האם עדיף הדפס גדול אחד, או הרבה הדפסים קטנים. באופן כללי הדפסים קטנים יוצרים מראה של גוף עגלגל יותר - ולכן זה גם כמובן תלוי במבנה הגוף שלך.
באשר לצבעים עצמם, אפשר כמובן להעדיף מראה של צבעים בהירים או כהים, וזה גם תלוי בגוון של העור שלכן.

חשוב מאד שתרגישי בנוח
עיצוב של בגד ים שלם, ישנו עוד דגש חשוב אחד שיש לציין לסיום. הדבר החשוב ביותר בבחירת בגד ים שלם הוא הנוחות שלך. הכי חשוב שתחושי בנוח בתוך בגד הים שאת בחרת, שהוא לא ילחץ עליך, ושהוא לא יגביל אותך בתנועות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה