יום ראשון, 19 ביוני 2016

לוטודיל



הכירו את השיטה המהפכנית של לוטודיל
מועדון החברים של לוטודיל מתחייב בפני הלקוחות לשתי זכיות כספיות מדי חודש והוא עושה זאת על בסיס שיטה מהפכנית. השיטה משפרת בעשרות אחוזים את הסיכוי של חברי המועדון לזכות. בעזרת השיטה ניתן להשתתף בהגרלות שונות עם מספרים קבועים או משתנים, לבחור את המסלול שהכי מתאים לאופי ההשקעה ולהשיג תשואה אידיאלית. השיטה המהפכנית הוכיחה את עצמה עבור אלפי לקוחות פעילים והיא מבטיחה ראש שקט לאורך זמן.

הסיבה העיקרית להצלחת השיטה המהפכנית של לוטודיל היא מנגנון סטטיסטי ייחודי. מטרת המנגנון היא להגדיל את ההסתברות לזכייה, מבלי לפגוע בגובה הסכום. המנגנון פותח לאורך השנים על ידי אנשי מקצוע מובילים ובשילוב מומחים. בעזרת המנגנון הסטטיסטי יכולים חברי המועדון ליהנות מהשתתפות בחמש הגרלות שונות במקביל. לכל הגרלה יש כמובן מאפיינים שונים, אך המנגנון הסטטיסטי בנוי על מרכיבים אחידים ולכן הוא משיג את המטרות.
איך משתמשים בשיטה הסטטיסטית?

חברי המועדון של לוטודיל לא צריכים להתאמץ כדי ליהנות מהיתרונות של השיטה הסטטיסטית. הם יכולים להירשם למועדון בטופס הצטרפות נוח שמופיע באתר, ליצור קשר עם אחד מנציגי החברה או להגיע לסניפים שפרוסים בצפון, במרכז ובדרום. מי שנרשם כמשתתף לפי אחד המסלולים משלם דמי השתתפות ופרטיו נקלטים במחשבי החברה. בנוסף, מונפק לו כרטיס מועדון שנשלח בדואר.
מועדון לוטודיל מציע לחבריו כוח של קבוצה והוא ידוע בתור אחד הגורמים העיקריים לשיפור אחוזי ההצלחה. הגרלות הלוטו יכולות להיות פשוטות, נגישות, זמינות ונוחות יותר לאחר ההצטרפות למועדון והשירות מיועד לגברים ונשים מעל גיל 18. כמו כן, לקוחות שמעוניינים להעביר את הזכיות לחשבונם באופן אוטומטי יכולים להודיע על כך מראש ולהתנהל מול נציגי מועדון החברים באופן חופשי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה