יום חמישי, 2 ביוני 2016

הלוואות בצ'קים עבורכם



הלוואות בצ'קים הינן הלוואות אשר מחזירים לאחר מכן בתשלומי צ'קים
בעוד שהבנקים דורשים שאת החזר ההלוואה נבצע מחשבון הבנק האישי שלנו, הלוואות בצ'קים מאפשרות לנו לקבל הלוואה מידית מהחברות השונות המעניקות הלוואות אלה, ולהחזיר לאחר מכן את סכום ההלוואה בעזרת צ'קים דחויים שנפקיד בגינה. 

אז מה כדאי לדעת על הלוואות בצ'קים?
·         מתי נסתייע בהלוואות בצ'קים: אנשים רבים אינם זכאים לקבלת הלוואה מהבנק היות והם אינם עומדים בקריטריונים של הבנק לקבלת הלוואה. אחד מקריטריונים אלה יכול להיות הוכחת יכולת החזר תשלום, כך שגם במידה ובעוד חודשיים נוכל להחזיר את ההלוואה, לא נוכל לקבלה כעת. בנוסף, מי שאינו בעל כרטיס אשראי בחברות האשראי השונות אינו יכול לקבל הלוואה גם מהן, ולכן צריך לפנות למציאת סיוע במקום אחר. חברות המציעות הלוואות בצ'קים מסייעות לאותם אנשים אשר אינם זכאים לקבלת הלוואה מגורמים אחרים, ומאפשרות להם לקבל סיוע כלכלי מידי. 



·         מי מעניק הלוואות בצ'קים: הלוואות בצ'קים ניתנות על ידי חברות מימון חוץ בנקאיות, כלומר- חברות העוסקות במתן אשראי והלוואות לאנשים ועובדות בצורה פרטית אשר אינה תלויה בבנק. ישנו מספר רב של חברות מסוג זה בשוק, וניתן לברר את תנאי ההלוואות השונות בכל אחת מהן ולבחור מתוכן את ההלוואה המתאימה לנו ביותר. 

·         באילו תנאים ניתן לקבל הלוואות בצ'קים: חברות המעניקות הלוואות בצ'קים מסייעות לאלו אשר אינם עומדים בקריטריונים של הבנק לקבלת הלוואה, ולכן אינן דורשות עמידה בתנאים מחמירים לשם קבלת ההלוואה, אך חשוב לדעת כי הלוואות כאלה עומדות בדרך כלל על סכומים נמוכים יחסית, ותקופת פריסת התשלומים ברוב החברות עומדת על 18 חודשים ואינה עולה על 24.  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה