יום שלישי, 28 ביוני 2016

כמה עולה גישור גירושין ומה משפיע על המחיר

האם אתם רוצים לדעת כמה עולה גישור גירושין? אם אתם נמצאים כעת בתהליך של גירושין, אתם בוודאי יודעים שיש הרבה דברים שעומדים על הפרק - עניינים של מזונות לילדים, חלוקת הרכוש בין בני הזוג, הסכמי ממון, ועדו נושאים רגישים במיוחד. זה טוב שאתם רוצים לדעת כמה עולה גישור גירושין, כי זה מראה שאתם מבינים שהליך הגישור טוב יותר גם לכם, גם לצד השני וגם לילדים ויותר מכך - זה גם התהליך הזול והמשתלם ביותר שיש, שיאפשר לכם לצאת לדרך חדשה כמה שיותר מהר! אבל כאמור - כמה זה בכלל עולה?

על המחיר וכל מרכיביו

נתחיל בשורה התחתונה שבה אתם רוצים לדעת כמה עולה גישור גירושין - טווח המחירים כיום נע בין 8,000 ש"ח במקרה של גישור מהיר במיוחד, לבין 16-17 אלף ש"ח בגישורים היקרים והמורכבים יותר. אם אתם שואלים כמה עולה גישור גירושין בהשוואה אגב לגירושין בבית המשפט הפער הוא עצום, כי גם התהליך המשפטי הזול ביותר, יתחיל במחיר של 60 אלף ש"ח לכל צד! לכן בכל מקרה כדאי לפנות לגישור כי אפילו במקרים היקרים, זה הרבה יותר משתלם. כששואלים כמה עולה גישור גירושין כדאי גם להבין מה מרכיב את המחיר. המחיר שאתם משלמים הוא כמובן לא רק עבור הגישור והתיווך עצמו, אלא גם עבור הניסוח של הסכם הגירושין בין בני הזוג, אגרות לבית המשפט (לאישור ההסכם), וסגירת כל התהליך מבחינה ביורוקרטית. המחיר שלרוב מציינים חשוב להגיד, הוא לפני מע"מ.

איך מחלקים את המחיר?

מלכתחילה כשתוהים כמה עולה גישור גירושין, המגשרים מסבירים כי המחיר שהם מציעים אותו הוא בעצם עבור הטיפול הכולל, והוא מתחלק בין שני בני הזוג. כמובן שבני הזוג יכולים גם לדון כיצד הסכום יתחלק ביניהם, אם כי רצוי כמובן שהוא יתחלק שווה בשווה, למעט מקרים יוצאי דופן.

כמה עולה גישור גירושין

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה