יום חמישי, 2 ביוני 2016

חברת ניקיון תל אביב



כדי לשמור על הסדר והניקיון לא מספיק לבצע פעולות שגרתיות ובהרבה מקרים גם ניקיון יסודי פעם בשבוע לא מספיק עבור הבית או המשרד שלכם. כדי לשמור על ניקיון אמתי בבית או במשרד שלכם חשוב מאוד שתשכרו את שירותיה של חברת ניקיון תל אביב מקצועית ומנוסה בתחום הניקיון אשר מכירה את התחום ועוסקת בניקיון בתים ומשרדים. חברת ניקיון תל אביב מציעה מיטב מן היתרונות אשר רבים מכם אינם מכירים, כמו למשל – עבודה בסטנדרט גבוה, טכניקות מקצועיות גבוהות, עובדים מקצועיים ואיכותיים, שמירה על זכויות העובדים, וכן – ביצוע העבודה במשרד ובבית שלכם תוך שמירה וציות על חוקי מדינת ישראל.



 
בחירת חברת ניקיון תל אביב – שמירה על זכויות
חברת ניקיון תל אביב הינה עובדת על פי החוק ויש חברות ניקיון מסוימות אשר הן אינן משלמות כראוי לעובדים שלהן, הן בעבור עבודה שגרתית והן בעבור עבודה בסוף שבוע. בנוסף, יש חברות ניקיון אשר אינן משלמות לעובדים שלהן כראוי עבור שעות נוספות, ימי מחלה וחופשות – מה שמגיע להם על פי חוק. עובדים שנמנע מהם הזכויות הבסיסיות שלהם הינם עובדים ממורמרים שעובדים פחות טוב, ולכן חברות אלה מציעות שירות פחות טוב מחברות אחרות. חשוב לשמור על זכויות העובדים ועל רמת הניקיון.

חברת ניקיון תל אביב – רישיון העסק
לא כולכם בוודאי יודעים זאת, אך חברת ניקיון תל אביב אשר מעסיקה עובדים חייבת ברישיון קבלן לעסק. לאחר הרבה מקרים בהם עובדי ניקיון לא קיבלו את המשכורת בעבור העבודה שהם עבדו, הגבירו את האכיפה בתחום והרבה עסקים בתחום הניקיון אף נקנסו. על חלק מהעסקים בתחום הניקיון נאסר להמשיך בתחום הניקיון. הרישיון הוא כבר לא עניין של המלצה של חברת ניקיון תל אביב, אלא חובה על הלקוח ועל החברה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה