יום רביעי, 20 בנובמבר 2013

מרכזיות IP



מרכזיות IP, המדריך המלא
מומחים בתחום התקשורת ובעלי עסקים רבים מסכימים פה אחד כי עידן השימוש במרכזיות אנלוגיות ודיגיטליות קרוב לסיום ללא כל צל של ספק בשל החידושים הטכנולוגיים הרבים אשר קיימים בתחום, ואשר מאפשרים הפעלה של מרכזיות איכותיות בדרכים חדשניות הרבה יותר.  למעשה, כיום תופסות את מקומן בשוק מרכזיות IP אשר מבוססות על טכנולוגיות מתקדמות יותר. בבסיסן של מרכזיות אלו עומדת טכנולוגית VOIP, אשר מאפשרת העברה וניתוב של שיחות דרך רשת האינטרנט, מה שמאפשר ייעול בשיטת העבודה של עסקים, וכמו כן מטבע הדברים מדובר על הוזלה בתעריפים אשר החברה מוציאה כל חודש על הוצאות תקשורת.
למרכזיות IP יתרונות רבים אשר הופכים אותן למועדפות:

·         מרכזיות IP אינן מוגבלות במרחק, ולכן ניתן לחבר שלוחות אפילו בביתם של העובדים, או שלוחות בחו"ל.
·         מרכזיות אלה מאפשרות לקבל הודעות קוליות באמצעות קבצים המחוברים למייל שנשלח לעובדים.
·         ניתן לחבר את מכשירי הסלולר של העבדים כשלוחות של החברה עצמה.
·         ניתן לתעד, להקליט ולרשום כל שיחה נכנסת, מה שמייעל את המעקב והביקורת.
·         ניתן לחבר את המרכזיות לממשקים של תוכנות הנחוצות לעסק, ובכך ליצור המשכיות נוחה יותר בעבודה. ועוד...  



מדוע כדאי להתקין מרכזיות IP?
מרכזיות IP הפכו למוצר הנמכר ביותר היום בעולם המרכזיות בעיקר עקב הכדאיות בהתקנתן אשר נראית בצורה ברורה מאוד. מאחר והמרכזיה הזו מספקת יתרונות רבים לארגון גם בהווה וגם בעתיד, ארגונים רבים, גם ארגונים מבוזרים בעלי סניפים בארץ ובחו"ל, בוחרים להתקין מרכזיות אלה. 

למה מרכזיית IP משמשת את בית העסק?
בראש ובראשונה מרכזיות IP תורמות לגמישות ולהתאמה של כל ארגון. היכולת של המרכזיות להתחבר לתוכנות ארגוניות ממוחשבות שונות מקלה מאוד על אופי העבודה, ויוצרות סביבת עבודה נוחה יותר. מרכזיות IP ניתנות להתאמה לצרכים האישיים של הארגון, ומאפשרת שליחה לשלוחות גיבוי במצב בו ישנו עומס שיחות גדול, כך החברה אינה מאבדת אף לקוח בהמתנה. לבסוף, מרכזיות אלו מאפשרות אופציות נוספות כמו ניהול תורים, מענה קולי, ניהול שיחות ועידה ועוד, מה שהופך את העבודה ליעילה ונוחה יותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה