יום שני, 18 בנובמבר 2013

דלתות פנים



כך נבחר דלתות פנים
אם אתם מחפשים אחר דרך לשדרג את המראה הפנימי של הבית בו אתם גרים נראה כי דלתות פנים הם ללא כל צל של ספק אחד מן האלמנטים היותר משמעותיים בעניין זה, וכדאי לבדוק אופציה להתקנת דלתות פנים לכל מתחם ומתחם בתוך הבית.
אם כן, דלתות פנים הפכו בשנים האחרונות לאלמנט הקשור בעיצוב הבית באופן ישיר. לא עוד דלתות עץ שטוחות צבועות בלבן, אלא דלתות מסוגננות במבחר דגמים, סגנונות וחומרי גלם היכולים להשתלב בכל עיצוב שתבחרו לבית ולשמש אתכם באופן קל ומאד פרקטי. דלתות פנים מיוצרות כיום במגוון רחב של עיצובים וצבעים גם בארץ וגם מיבוא, וניתן לבחון אותם באתרי אינטרנט רבים ובאולמות התצוגה ברחבי הארץ.

הפרמטרים החשובים בבחירת דלתות פנים
על מנת לבחור דלתות פנים בתבונה יש להתייחס לכמה מרכיבים חשובים והם:
מיקום הדלת – מיקום הדלת מאד חשוב על מנת לבחור את סוג הדלת הנכונה (עוד לפני העיצוב והסגנון). דלתות חדרי שינה או חדרי שירותים ורחצה יהיו שונים אלה מאלה, וכך גם לגבי דלתות יציאה למרפסת, דלתות במטבח וכדומה. יש לבחור את סוג הדלת לפי המרחב שיש לה להיפתח או לחילופין לבחור בדלת הזזה שתופסת פחות שטח בעת פתיחתה.
חומר הגלם – דלתות מיוצרות מכמה חומרי גלם שונים ומשילובים שלהם. שלושת חומרי הגלם הנפוצים לייצור דלתות פנים הם: עץ (על סוגיו השונים), מתכת (מסוגים שונים) זכוכית. בחירת חומר הגלם היא גם פונקציה של סגנון העיצוב וגם פונקציה תפקיד הדלת. אם אתם מחפשים דלת לממד עליה להיות מפלדה חסינת אש למשל וכדומה.
עיצוב וסגנון – לאחר שבררתם את המיקום ובדקתם את כל חומרי הגלם האפשריים, אפשר לעבור לעיצוב. דלתות מעוצבות כיום באין ספור סגנונות והן מגיעות בשלל צבעים, ולמעשה כמעט בכל צבע שתבחרו. דלתות פנים מותאמות מבחינת הסגנון גם לבתים המעוצבים בצורה מאד מודרנית עם קווים מינימליסטיים, ריהוט ממתכת וזכוכית וכדומה, וגם בסגנון הרבה יותר חם וכפרי להשתלבות בבית המעדיף רהיטי עץ מלא, שטיחים קלאסיים ווילונות הזזה הנמתחים מהתקרה ועד לרצפה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה