יום רביעי, 20 בנובמבר 2013

מוצרי קידום מכירות



מוצרי קידום מכירות, למה זה כדאי?
כאשר אתם רוצים לפרסם מוצר כל שהוא או אפילו את כל העסק שלכם, הרי יש צורך שתעשו זאת בתבונה ובמינימום הוצאות שיכבידו על העסק. אחת מן הדרכים לעשות זאת בצורה טובה היא לא אחרת מאשר שימוש מגוון רחב של מוצרי פרסום כאלה ואחרים. 

מוצרי קידום מכירות כשמם כן הם, כלומר מטרתם לקדם מכירות ולמשוך לקוחות חדשים ולקוחות חוזרים אל העסק. עולם העסקים של היום מעמיד תחרות אינטנסיבית לעסקים גדולים וקטנים כאחד. בכל תחום ובכל נישה עסקית ישנו מספר רב של מתחרים, כאשר רובם אם לא כולם מפרסמים על מנת לשבות את ליבם של הלקוחות ולגרום להם לרכוש את המוצרים השונים של החברה או להשתמש בשירותיה. 

התפתחות עולם העסקים יצרה גם אינספור שיטות פרסום שונות אשר יגרמו ללקוח לרכוש מוצרים. בין שיטות הפרסום השונות ניתן למצוא: רדיו, טלוויזיה, מודעות בעיתונות, שלטי חוצות, פרסום באינטרנט ועוד. כל אחד מדרכי הפרסום השונות מציע שיטות פרסום אגרסיביות, פסיכולוגיות ומפתות שימשכו את הלקוח. אחד מדרכי הפרסום הטובות ביותר היא דרך מוצרי קידום מכירות. מוצרים אלו הן מעין מתנות קטנות ללקוח עליהם מוטבע לוגו החברה. המטרה, כאשר ישתמש הלקוח באחד מן המוצרים הללו הוא ייזכר בחברה שהעניקה לו מתנה זו, וישוב להשתמש בשירותיה.  


מוצרי קידום מכירות סטנדרטיים
מוצרי קידום מכירות יכולים להיות מוצרים קלאסיים או מוצרים מעניינים ויצירתיים יותר. בין מוצרי הפרסום הקלאסיים תוכלו למצוא: דפי ממו, עטים שימושיים שונים, מחזיקי מפתחות, כובעים, לוחות שנה, כוסות ועוד. מוצרים אלו נבחרים לרוב בגלל היותם שימושיים ביותר ללקוח, איזה לקוח אינו משתמש בעט לכתיבה או בניירות ממו לרשימות?

מוצרי קידום מכירות יצירתיים
אם אתם מעוניינים לצאת קצת מהקופסא ולחשוב אחרת תוכלו לעשות שימוש במוצרי קידום מכירות יצירתיים ומיוחדים יותר. בין המוצרים הללו תוכלו למצוא: חולצות מודפסות עם הדפס שנון ולוגו של העסק. בתי עסק אשר מתמחים בתחומים מסוימים יכולים להעניק מתנות הקשורות לתחום ההתמחות שלהם כמו: מוצץ לתינוק או סינר מבית עסק שמתמחה ביצור מוצרי תינוקות.

תגובה 1:

  1. תודה על הפוסט.
    אני חושב שאחת השיטות הטובות שאפשר לקדם מכירות איתם הם מוצרים ממותגים, בקבוקי שתייה לספורט, מחברות ספירלה, עטים כל אלה יכולים להיות מתנות ממותגות אשר אותם מחלקים ללקוחות או באירועים גדולים שבהם אתם יכולים להציג את העסק שלכם. אנשים נוטים לשמור מתנות אלה ואז תמיד יש להם מול העין את הלוגו של העסק שלכם ואם יגיע מצב שהם מחפשים משהו שאתם עושים הם ידעו לאן לפנות. כמו כן הרבה פעמים סתם מהעניין אנשים יראו את הלוגו ויעשו בדיקה באינטרנט במה העסק עוסק.
    מתנות ממותגות אפשר להכין בהרבה בתי דפוס בארץ, אני אישית אוהב לעבוד עם בית דפוס ארמון רמה (www.armonrama.co.il) אשר נותן לי את האפשרות להכין את הסקיצה הראשונית והרעיון הוא שלי והם פשוט משפרים את הסקיצה שלי על מנת למשוך את עין הלקוח.

    השבמחק