יום שלישי, 15 בנובמבר 2016

מסלולים בפירנאים



הרי הפירנאים הם יעד תיירותי פופולארי ואהוב במיוחד, ואפשר להבין מדוע
הרי הפירנאים הם רכס הרים, שמהווה למעשה גבול יבשתי משולש, כאשר לאורך כל רצועת ההרים נמתח הגבול בין ספרד לצרפת, ובאמצע הרכס ניצבת המדינה הזעירה אנדורה. הרי הפירנאים מהווים, ולא בכדי, את אחד היעדים התיירותיים הבולטים והאהובים במיוחד ביבשת אירופה כולה, במיוחד לאוהבי טיולים רגליים, ספורט אתגרי ונופים טבעיים. ישנן לא מעט אפשרויות של מסלולים בפירנאים, ובכדי לסקור את כולן צריך לחרוש את כל רכס ההרים לאורך שבועות ארוכים – אבל אנחנו כאן עם כמה אפשרויות פופולאריות ומוכרות במיוחד.

כמה רעיונות למסלולים בפירנאים, עבור מי שאוהב לחוש את הטבע ברגליים
כשאתם מחפשים מסלולים בפירנאים, אחד המסלולים המוכרים והאהובים יותר הוא זה שנמתח בשני הקניונים רחבי הידיים לאורך הפארק הלאומי אורדסה, והר פרדידו – קניון אניסקלו וקניון ארסס. העיירה הקרובה ביותר לנקודת ההתחלה של הטיול נקראת איינסה, וסופו הוא בחנייה שאחרי מפל קוטטארו – סמוך לכפר טורלה בו ניתן ללון בלילה לאחר מכן. עוד אפשרות אהובה של מסלולים בפירנאים היא טיול בין אתר הקמפינג בוחרלו, בשילוב של הליכה רגלית של 7-8 ק"מ ונסיעה ברכב בסופו של הטיול, דרך שבילי מפלים מרהיבים, ועד הגעה לפונט ד'אספנייה.



טיולים בפירנאים יותאמו לכם בצורה המדויקת ביותר באמצעות מי שמתמחה בכך
ברור כשמש כי מי שלא מתמצא במסלולים בפירנאים יכול לקבל את ההמלצות שלנו, אבל הן לא אומרות לו יותר מדי. לכן, חשוב מאוד לפנות לאנשי מקצוע איכותיים בתחום תכנון הטיולים, ולהבטיח שהטיול שלכם יתוכנן בצורה האיכותית ביותר ויתאים לצרכים שלכם ולהעדפות שלכם היטב – כולל התאמה לילדים, למבוגרים או לכל אוכלוסייה אחרת, ותכנון של לינה, אוכל וכל פרט אחר שחשוב לתכנן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה