יום שלישי, 15 בנובמבר 2016

מימון לרכב יד שניה



אפשרויות מימון לרכב יד שניה
מימון לרכב יד שניה יכול להיות סוגיה לא פחות מורכבת מאשר מימון לרכב חדש. מצד שני, יש היום מגוון רחב של אפשרויות מימון חדשות. לכל אפשרות יש יתרונות וחסרונות אחרים שכדאי להכיר. באמצעות היכרות עם היתרונות והחסרונות של אפשרויות המימון ניתן למצוא רכב יד שניה ברמה גבוהה וגם לשפר את איכות החיים בלי לפרוץ את מסגרת התקציב.

האפשרות הנפוצה ביותר עבור מימון לרכב יד שניה היא יצירת קשר עם הבנק. בעזרת הלוואה ייעודית ניתן לקבל תנאים מועדפים למימון הרכב. היתרון של הלוואה מהבנק הוא ריבית אטרקטיבית, אך החיסרון הוא הגבלה מסוימת של חשבון העובר ושב. בנוסף, בעלי חשבון בנק מוגבל לא יכולים לקבל הלוואה לרכישת רכב או כל סוג של הלוואה אחרת.



אופציה אחרת היא הלוואה מחברת פרטית. חברה כזו יכולה להציע מימון לרכב יד שניה באופן מיידי וללא צורך בהעמדת ערבים או בטחונות. היתרון של הלוואה מחברת פרטית וחוץ בנקאית הוא האישור המהיר, אך החיסרון הוא ריביות גבוהות. כמו כן, כדאי לבדוק איזו עמלה גובה החברה והאם ניתן לפרוס את החזר ההלוואה למשך תקופה ארוכה ונוחה.

מימון לרכב יד שניה מחברת ליסינג
גם רכישה במסלול ליסינג נחשבת לסוג של מימון חיצוני. הליסינג מאפשר ללקוח פרטי לנסוע על רכב יד שנייה ולשלם עליו מדי חודש. הלקוח יכול לבחור האם לבצע את הליסינג על רכב משומש או חדש, וגם לבחור בין ליסינג מימוני לבין ליסינג תפעולי. 

בליסינג תפעולי מגלם התשלום החודשי את כל עלויות התפעול הקבועות לרבות מבחן רישוי, טיפולים שוטפים וכן הלאה. לעומת זאת, בליסינג מימוני הלקוח הוא זה שנדרש לשאת בהוצאות על התחזוקה הקבועה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה