יום שבת, 5 בנובמבר 2016

לוטודיל



החיים בישראל יכולים להיות קשים במיוחד. זה נכון בעיקר בעבור אנשים שלא יכולים לקבל עזרה ממקור חיצוני כמו הורים או חסכונות ישנים. קשה מאוד לגמור כאן את החודש בצורה חיובית. חייבים לעבוד קשה מאוד, וגם זה לא תמיד מצליח. לא ברור מדוע כל כך הרבה אזרחים ישראלים שיכולים לאפשר לעצמם להגר לאחת המדינות המפותחות בעולם המערבי לא עושים זאת. הרי ידוע שמדינות אירופה וארצות הברית הן מדינות שבהן איכות החיים גבוה פי כמה וכמה מאשר איכות החיים של אדם הממוצע בישראל. נוסף על כך, במדינות אלה לא צריך להתאמץ כל כך הרבה כדי להשיג חיי נוחות. ככל הנראה אנחנו בוחרים להישאר כאן כי אנחנו אוהבים את המדינה שלנו ומרגישים שייכות אליה. אחרת אין אפשרות להסביר מדוע אזרחי ישראל נשארים במדינה עם אין ספור בעיות כלכליות. הבעיה הגדולה ביותר שכל הנראה משפיעה הכי הרבה על אזרחי המדינה, היא יוקר המחייה, ובראשו יוקר הדיור. מדובר על המחירים הגבוהים ביותר בעשור האחרון, ועדיין יש מגמה של עליית מחירי הדיור, בין אם מדובר על דירות לקנייה או להשכרה. גם שאר ההוצאות השוטפות מכבידות מאוד על הכיס של הישראלים.

נראה כי עבור רובינו, הסיכוי היחידי להשיג חיים נוחים הוא לזכות בלוטו. עבורכם זה אמנם נשמע כמו אופציה בדיונית, אבל עבור אלפי חברי מועדון לוטודיל, זכייה בלוטו זאת אופציה הגיונית ביותר.

מה זה לוטודיל?

לוטודיל זה מועדון חברים. החברים במועדון משתתפים במאות הגרלות מדי חודש. סיכויי הזכייה גבוהים כך שנרשמות הרבה זכיות בקרב חברי מועדון.

איך זה קורה?

למועדון לוטודיל יש מנגנון שמאפשר לכם להגדיל את סיכויי הזכייה שלכם בפרס הגדול בלוטו:
·      
הימור קבוצתי
·       השתתפות בהרבה הגרלות
·       הימור מחושב סטטיסטית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה