יום ראשון, 13 בנובמבר 2016

לוטודיל



כל מה שכדאי לדעת על מועדון הלקוחות של לוטודיל

לוטודיל הוא מועדון לקוחות אקסקלוסיבי שמיועד למי שרוצה להגדיל את סיכוייו לזכות בהגרלות השונות של מפעל הפיס. המועדון מציע מגוון רחב של הגרלות אישיות וקבוצתיות על בסיס נתונים, מחקרים וסטטיסטיקה. מועדון הלקוחות לוטודיל פועל בהצלחה כבר למעלה מ-10 שנים ויש בו עשרות אלפי מנויים פעילים ומרוצים. כל אחד מחברי מועדון הלקוחות של לוטודיל נהנה ממילוי ומשלוח טפסים על בסיס קבוע ומהגדלת סיכויי הזכייה בעשרות אחוזים.

ראשית, כדאי לדעת שבמועדון הלקוחות של לוטודיל מאמינים בזכות לחיים של חופש כלכלי ולכן מפעילים את המשאבים הרבים ביותר כדי לסייע לציבור הרחב. שנית, בחברת לוטודיל עוסקים בפיתוח מוצרים חדשים. מוצרים אלו משולבים עם הנתונים הקיימים על מנת להפוך את חווית הלוטו לטובה, יעילה ונכונה יותר. כמו כן, אחת לכמה חודשים חבר לוטודיל זוכה בפרס הגדול.

מה קורה מאחורי הקלעים של לוטודיל?

מועדון הלקוחות של לוטודיל פועל בצורה שקופה לחלוטין. כל מי שמצטרף למועדון למעשה מקבל את הזכות להשתתף בהגרלות אישיות וקבוצתיות. ההגרלה הקבוצתית מאפשרת ללקוחות להיות שותף בטפסים מוגדלים ויקרים במיוחד, מבלי לשאת בהוצאות נלוות. עד לפני מספר שנים ניתן היה להשתתף בהגרלות אלו רק באמצעות רכישה רבת משתתפים, אך מועדון הלקוחות של לוטודיל חוסך את המאמץ ועוגמת הנפש.
כמו כן, ההשתפות בהגרלות של לוטודיל היא בסכום של 195 שקלים בלבד מדי חודש. באמצעות תשלום הסכום הזה ניתן להשתתף ב-278 הגרלות שונות על בסיס שבועי וחודשי, להכפיל את סיכויי הזכייה ובמקרים מסוימים גם לשלש אותם.

לסיכום, רק במועדון הלקוחות של לוטודיל ניתן לרכז את כל היתרונות תחת קורת גג אחת. ההצטרפות למועדוןמתאימה לקהל יעד מגוון שמעוניין לקבל ליווי מקצועי, אמין וברמה גבוהה מהרגע הראשון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה