יום שלישי, 15 בנובמבר 2016

כך תמצאו עורך דין נזיקין



עורך דין נזיקין עוסק בשלל תחומים ולכן חשוב לבחור אותו בצורה נכונה. הבעיה היא שיש מספר גדול של עורכי דין, ולא לכל הלקוחות יש את הכלים על מנת לבצע סינון גס ורגיש. ההבדלים בין עורכי הדין עשויים להשפיע ישירות על אופן הטיפול בתיק ועל שביעות הרצון של הלקוח. בחלק מהמקרים יש גם הבדלים שמשפיעים על משך הזמן שבו מתנהל המשפט ועל ההחלטה הסופית של הערכאות הרלוונטיות.
 
בחירת עורך דין נזיקין לפי המלצות וניסיון
הדרך הכי טובה למצוא עורך דין נזיקין היא להשתמש בהמלצות של לקוחות קודמים. אלו יכולות להיות למשל המלצות של חברים, קרובים ובני משפחה או המלצות של שכנים וקולגות. המלצה אובייקטיבית היא דרך מצוינת לסנן בין עורכי דין כי היא חוסכת זמן ומאמץ. בעזרת המלצה מסוימת ניתן לדעת האם שירותי עורך הדין עולים בקנה אחד עם צרכי הלקוח, ולזהות את עורכי הדין המתאימים לטיפול במקרה הקיים.

עוד דרך למצוא עורך דין נזיקין היא לפי ההכשרה והניסיון שעומדים לרשותו. עורך דין מנוסה יידע לפתור את רוב הבעיות שמתעוררות בין כתלי בית המשפט ולהתמודד גם עם תקלות בלתי צפויות. ההכשרה אמורה לחשוף את עורך הדין לשיקולים שונים שקשורים לבתי המשפט, וגם להכיר בינו לבין פסקי דין תקדימיים שעומדים על הפרק.


שירותים נוספים של עורך דין נזיקין
עורך דין נזיקין גם מציע מגוון רחב של שירותים נוספים. שירותים אלו לא בהכרח קשורים לייצוג משפטי, והם כוללים למשל ניהול עיזבונות, הוצאת צווים זמניים וטיפול בתביעות קטנות וענייני צרכנות. עורך דין נזיקין גם מציע את שירותיו בתביעות ייצוגיות והוא מוסמך לטפל בכל מה שקשור לנושא של הגשת ערעורים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה