יום שני, 25 בינואר 2016

טיול לפירנאים - איזה הפתעה עשו לי



אני רוצה לספר לכם על הטיול המדהים שעשיתי לפירנאים. במשך ארבע שנים למדתי קשה לתואר ראשון בהנדסת חשמל. כדי לחסוך כסף גרתי אצל ההורים שלי בחדר עם כניסה נפרדת. פעמיים בשבוע עבדתי כמלצרית כדי להרוויח קצת דמי כיס ובשאר הזמן למדתי, כתבתי עבודות והתכוננתי למבחנים. ההורים שלי עודדו אותי ואמרו שתכף זה ייגמר ויהיה לי תואר ומקצוע טוב. בקיץ האחרון סיימתי את הבחינה האחרונה והגעתי הביתה. בחדר, על השולחן, חיכתה לי מעטפה ובה היו שני כרטיסי טיסה לאבא שלי ולי ל.... טיול לפירנאים!

איך היה הטיול
אבא שלי אמר לי שהוא ואימא כל כך מעריכים את המאמצים שעשיתי כדי ללמוד ולכן הם החליטו להעניק לי במתנה טיול מאורגן לפירנאים. ממש קפצתי משמחה, זה היה החלום שלי לנסוע לטיול כזה ועוד עם אבא שלי! במשך ארבע שנים לא יצאתי מהבית.... בתאריך המיועד אימא הביאה אותנו לשדה התעופה ושם פגשנו את המדריך, אדם נחמד ביותר, רגוע ומלא בידע. בנחיתה חיכה לנו המיניבוס וכשעלינו עליו המדריך ישר התחיל לספר לנו על הגיאוגרפיה ועל ההיסטוריה של המקום.



מה ראינו?
טיילנו במקומות הכי מדהימים ומעניינים שראיתי בחיים שלי! טיילנו גם בצד הספרדי וגם בצד הצרפתי של הפירנאים הגבוהים. היינו באגם טרדטס, באגמים הקרחוניים של טריסטאינה על גבול אנדורה צרפת, בפארק לאומי איגואס טורטס, בעמק אראן, בסירק דה גווארני בצד הצרפתי, בשמורת פונט דה אספאן בקצה עמק המרקאדו, בשמורת האורדסה, בסיירה דה גוארה ועוד ועוד. הטיול עם אבא היה מהחוויות היפות בחיי. כל הזמן שוחחנו, דיברנו והקשר בינינו העמיק וכל זאת על רקע נופים מדהימים. אני ממליצה לכולם להירשם לטיול לפירנאים, חוויה של פעם בחיים.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה