יום שני, 25 בינואר 2016

קורס קיובייס



מה זה בדיוק קורס קיובייס?
אצלנו בקורס קיובייס תלמד על תכנת Cubase המקורית מבית Steinberg ובה תוכל להתמחות בתחום ולהכין את עצמך כמקצוען ובעל ידע בנושא. הקורס שלנו מכין אותך בצורה מושלמת להרכיב אולפן ביתי עם כל האביזרים הנדרשים ליצור מוסיקה טובה ואיכותית. אנו שמים את הדגש על אמצעי הזהירות הנדרשים כדי לשמור על הגוף ועל השמיעה ומלמדים אותך כיצד להרכיב אולפן ביתי מקצועי וכיצד לעבוד בו.

מהו כולל קורס קיובייס?
קורס קיובייס שלנו כולל עבודה עם התכנה מההתחלה ועד להגדרות הכי מפורטות שלנו. נלמד איך להגדיר את התכנה על המחשב ועל החלונות והתפריטים המרכזיים שבה. נלמד כיצד לפתוח פרויקט חדש, איך לעשות עיבודים במידי ונכיר את הסינתיסייזר באופן יסודי. נתחיל עם מציאת קצב לדגימה אחת ולשיר שלם ונעבור לעריכה מתקדמת, במקביל ללימוד של מבנים מוסיקליים בסיסים. נתרגל אפקטים, ניצור רמיקסים והכול כמובן על תכנת הקיובייס באופן ישיר. בסופו של דבר התלמידים שלנו יעשו מבחן ידע ופרויקט אישי, שעליו יקבלו פידבק מקצועי מהמדריכים שלנו.



שמירה על קשר אחרי קורס קיובייס
מי שלומד אצלנו בקורס קיובייס מוזמן לשמור איתנו על קשר בעתיד. הוא יכול להקליט אצלנו באולפנים במחיר אטרקטיבי, לקבל שיעורים פרטיים מאחד המדריכים שלנו בהנחה משמעותית וכמובן לקבל שדרוגים של התכנה בעתיד. המדריכים שלנו בקורס קיובייס מתמצאים בתחום ויוכלו לקשר אותך עם מוסיקאים בשוק כדי לפתוח עבורך את הדלתות. כמו כן המשתתפים בקורס קיובייס שלנו הם חבר'ה רציניים שתוכל ליצור איתם קשר בעתיד וליזום איתם שיתופי פעולה. קורס קיובייס שלנו מכין אותך לעתיד, מעניק לך מקצוע מעולה וזאת על תכנת הקיובייס המקורית. אצלנו תלמד כל מה שצריך על התכנה ותקבל כלים להפוך למוסיקאי מקצוען.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה