יום שני, 25 בינואר 2016

שייט לאנטרקטיקה



שייט לאנטרקטיקה יכול להיות אחת מהחוויות המרגשות ביותר אליה תצאו בחייכם. השייט מזמין אתכם לפגוש באחד מהמקומות הנדירים על פני הגלובוס, מקום שמשתנה באופן משמעותי ועוד ישתנה בשנים הבאות. אם יש לכם אפשרות לצאת לשייט כזה ההמלצה היא לצאת לחוויה ולטעום מכל מה שהעולם יכול להציע לכם ולהראות לכם.

מה תוכלו לראות באנטרקטיקה
שייט לאנטרקטיקה יפגיש אתכם עם נוף לבד ואוקיינוס, בעלי חיים שחיים באזור בטבעיות כמעט ללא כל הפרעה מהאדם, קרחונים ענקיים, צוקים לבנים מרשימים ובעיקר מראות שאפשר לראות רק בסוף העולם.




קריטריונים בבחירת השייט המתאים לכם
·         שפה – כדאי מאד שהחברה איתה תצאו תהיה חברה מקצועית שמארגנת טיולים מהארץ. בצורה זו תוכלו לפנות אל נציגי החברה לאורך השייט אם תרצו בכך ובשפה העברית שנוחה לכם. כמו כן תוכלו לראות כי יש גם שייט לאנטרקטיקה שיוצא עם הדרכה בשפה העברית ולא רק תמיכה מהארץ (כלומר מדריך ישראלי על הספינה).
·         אורך השייט – אם חשוב לכם תוכלו לראות כי שייט לאנטרקטיקה יכול להימשך לאורך זמן משתנה בין חברה לאחרת. אתם צריכים לבחון מה אורך השייט שמתאים לכם ולצאת עם חברה שנוחה לכם גם מבחינה זו.
·         מסלול – בבחינת האפשרויות השונות שעומדות לפניכם תראו כי ישנם מסלולים שונים של שייט. מומלץ מאד לבחון את כל המסלולים, לראות אם אלו עוברים במקומות שמעניינים אתכם ואפילו להתרשם מהתמונות שהחברה מציגה לכל מסלול.
·         גיל – יכול להיות שיהיה לכם חשוב לצאת לשייט אליו יוצאים אנשים בקבוצת הגיל שלכם. לא לכולם סעיף זה משנה, אך אם הוא חשוב לכם תוכלו לברר את כל הפרטים לעומק ולגלות אם השייט מתאים לכם או לא.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה