יום שני, 18 בינואר 2016

מענה טלפוני במיקור חוץ



רבים מבעלי העסקים משתמשים היום בשירות של מענה טלפוני במיקור חוץ. בעלי עסקים אשר לא נחשפו עדיין לשירות זה יכולים לשאול שאלות שונות כמו למשל מהו מיקור חוץ ומדוע שיטה זו של מתן מענה טלפוני עדיפה להם על פני מענה בתוך העסק.

מה המשמעות של מיקור חוץ
מענה טלפוני במיקור חוץ משמעותו שישנם נציגים שיושבים מחוץ לעסק עצמו והם מועסקים באופן ישיר על ידי חברה המתמחה בתחום ונותנים שירות ללקוחות של העסק.

במה עדיף מיקור חוץ על פני מענה בתוך העסק
רוב בעלי העסקים טובים במה שהם עושים ולא בפעולות אחרות שלא הוכשרו להן. פעמים רבות בעלי עסקים רוצים לתת ללקוחות שלהם מענה טלפוני אך אין להם זמן לעשות זאת בעצמם ולא תמיד יש להם את המשאבים הכלכליים להחזיק עובדים סביב השעון, עובדים שיעניקו שירות שבעלי העסקים עצמם הכשירו אותם לתת. כדי לתת את המענה הטוב ביותר חברה שמתמחה בתחום בוחרת את הנציגים, מכשירה אותם ודואגת שהעסק ייתן שירות מעולה.

בחרו חברה שמתאימה לכם למענה הטלפוני
אחד הדברים שיש להתייחס אליהם כאשר בוחרים שירות שאותו נותנים ללקוחות דרך מיקור חוץ הוא איזה שירות מקבל הלקוח בסופו של דבר. על בעל העסק לחשוב כל הזמן על הלקוחות שלו ולכן ישנה חשיבות גדולה מאד לבחירת החברה מולה עובדים בכל מה שנוגע למתן מענה טלפוני. בעת השיחה עם החברה יש לבחון מה הניסיון שלה בתחום, איך היא בוחרת ומכשירה את העובדים שלה וכמובן לבחון מה היא יכולה להציע לעסק וללקוחותיו. כל אלה חשובים מאד ויכולים לעשות את ההבדל בין ההצלחה של העסק לבין מתן מענה ברמה בינונית (ולפעמים אף גרוע מכך).


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה