יום שבת, 17 באוקטובר 2015

מילולי gmat



מה מיוחד במילולי gmat?
מילולי gmat הוא מושג המתאר את החלק השלישי של מבחן הקבלה לתואר שני במנהל עסקים. החלק הזה עוסק בנושאים מילוליים ומכאן נובעת המורכבות שלו. לעומת החלק הראשון שמחייב את הסטודנט להתמודד עם שני חיבורים והחלק השני שבו השאלות הן בנושאים כמותיים, החלק השלישי הוא ללא ספק המאתגר ביותר. הסיבה לכך היא שיש בו 41 שאלות שהזמן לענות עליהן מוגבל. סטודנטים יכולים לצאת להפסקות של 10 דקות בין חלקי המבחן השונים, אך עליהם להגיע מוכנים היטב לחלק של מילולי gmat.

סיבה נוספת לייחודיות של מילולי gmat היא סוגי השאלות עצמן. הסוג הראשון הוא הבנת הנקרא ובו הסטודנט נבחן על היכולת לזהות רעיון כללי של קטע, לעמוד על טיבו של מבנה לוגי ולהבין מגוון רחב של נושאים. הסטודנט מתמודד בקטע הזה עם 200-350 מילים ועליו לענות בצורה נכונה ומדויקת. הסוג השני הוא תיקון משפטים ובו הסטודנט נבחן על דקדוק, פיסוק, בהירות ניסוח ודיוק בהבנת ההקשר. לבסוף, הסוג השלישי של השאלות כולל הסקה לוגית. בחלק הזה הנבחן מקבל קטע קצר ועליו להציג טיעונים או לנתח טיעון ברור.



איך עונים על החלק המילולי?
סטודנט שרוצה לדעת איך עונים בצורה נכונה על החלק של מילולי gmat צריך לעבור קורס הכנה מקצועי. בקורס הכנה לומדים על האופי של מבחן gmat, על ההבדלים בין מבחן אדפטיבי כמו gmat לבין מבחן רגיל כמו פסיכומטרי ועל אופן חלוקת הזמנים. 

קורס הכנה מקצועי הוא תנאי לציון גבוה במבחן gmat. את הקורס יש לבחור בקפידה וכדאי להשקיע בו זמן ואנרגיות. קורס הכנה מאפשר לסטודנט להיחשף למגוון רחב של טקסטים בשפה האנגלית והוא חיוני גם עבור החלק המילולי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה