יום שבת, 17 באוקטובר 2015

לוח גרפי



לוח גרפי – מה זה בכלל, וכיצד הלוח עובד כשמחברים אותו למחשב?
השם הרשמי של המוצר שאנחנו מכירים בתור לוח גרפי הוא למעשה משטח רישום דיגיטלי, כאשר כשמו כן הוא מדובר למעשה בלוח מרובע שמתחבר למחשב ובאמצעותו אנחנו יכולים לבצע רישום או איור בצורה פיזית עם עט מיוחד ולוח רישום, והדבר עובר בצורה ישירה ומדויקת לתוכנת האיור שלנו במחשב – בין אם מדובר בפוטושופ, פיינטר או תוכנות אחרות. מנגנון העבודה של הלוח מבוסס, למעשה, על מנגנון זהה לזה של העכבר שלנו – זהו למעשה מכשיר הצבעה וניתן גם להשתמש בו בתור עכבר למחשב. הטכנולוגיה שעליה מבוסס עט הרישום הדיגיטלי היא של השראה אלקטרומגנטית, וכך למעשה הלוח מזהה בצורה מדויקת את מיקום העט עליו ושולח זאת ישירות לתוכנת הרישום במחשב.




בעולם המודרני, מי שעוסק באיור וברישום חייב לוחות גרפיים איכותיים בארסנל שלו
מי שעוסק באיור וברישום, גם אם מדובר בתחביב בלבד ובוודאי שכאשר מדובר בעיסוק של ממש, חייב לוח גרפי איכותי כאחד מכלי העבודה החשובים ביותר שלו. הלוח הגרפי הוא הכלי שלנו לתרגם את העבודה שלנו למחשב ולשלוח אותה בהצלחה למאיירים אחרים, מוציאים לאור, מעסיקים שונים ולמעשה לכל מי שנחפוץ. לוחות גרפיים יכולים להגיע כיום במגוון דגמים וגדלים, ואנחנו צריכים לקנות את זה שמתאים לצרכים שלנו בצורה הטובה ביותר.

קנייה של לוח גרפי בתור מתנה, אפילו לילד, יכולה להיות מתנה עם השלכות מרחיקות לכת
אם יש לכם ילד שמראה כישרון והתעניינות בכל הנוגע לציור ולרישום, לוח גרפי יהיה מתנה שיכולה לשנות את חייו ממש. לעתים קרובות, כל מה שהילדים שלנו צריכים בשביל לפתח את עצמם בצורה הטובה ביותר הוא דחיפה קטנה, ולוחות גרפיים הם דחיפה יותר מקטנה להשקיע ולהתעניין בכל מה שנוגע לציור ולרישום – והשמיים הם הגבול.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה